  • 11. Data: 2014-09-05 14:27:22
    Temat: Re: Przeniesienie numeru
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-09-05 10:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...

    > No własnie powiedziano mi ze sie nie da.
    > Inni to potwierdzają.
    > Moze w Twoim przypadku chciało im sie przeniesc najpierw jako osoba
    > fizyczna i dopiero po przeniesieniu zmienic na firme.

    da sie - tylko trzeba chciec (tzn ty chcesz, ale po tamtej stronie tez
    musza chciec

    Ja juz jeden numer mialem wczesniej na firme na abonament i kazalem
    dopisac go do tej puli.
    Z dodatkowych info - przenioslem taktak na abo na firme i jednoczesnie
    skorzystalem z taryfy dla osob prywatnych - bo mi bardziej pasowalo

    Jedynie co mi sie nie udalo, mimo, ze chcialem by dwa telefony w
    rozliczeniu miesiecznym byly na jednej fakturze VAT.
    Dostaje dwie oddzielne faktury - ale juz mi sie nie chcialo z nimi
    walczyc i tak zostalo.

    A walki z Tmobile byly np. tego typu, ze przeniesienie numeru z taktak
    na abonament zrobilem tuz przed zeszlorocznymi wakacjami a jako, ze
    wyjazd zagraniczny, wiec potrzebowalem roaming.
    I jakis sredniorozwiniety konsultant wylaczyl mi roaming na
    przeniesionym numerze twierdzac, ze bedzie automatycznie wlaczony po
    okresie wystawienia 3 faktur i ich oplacenia.
    Musialem poruszyc troche im biurka przez telefon i dostac sie do kogos
    bardziej kompetentnego i okazalo sie, ze da sie jednak wlaczyc ten
    roaming od razu.

    Wiec nie poddawaj sie i walcz!

    > Swoja droga nie rozumiem potrzeby okreslania firma czy osoba fizyczna w
    > przypadku jednoosobowych DG - sa jakies powody aby to robic przy
    > przenoszeniu numeru?

    ja tez mam jednoosobowa DG - to nie powinno miec zadnego zwiazku.
    Firma to firma, placisz podatki, vaty - wiec nie ma roznicy.

  • 12. Data: 2014-09-05 19:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Henryk "Plumski" Plumowski g...@k...eu ...

    > "Pacz", mam firmową komórę; więc wiedz z kim masz do czynienia...
    >
    > P.S. jakby co, to wszystko ironia oparta na faktach.

    uff :)