-
1. Data: 2011-03-08 07:48:26
Temat: Przeniesienie linii TP + neo [długie]
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
Zachcialo mi sie przeprowadzki i przeniesienia linii tp z neostrada, z
zachowaniem numeru telefonu :) Jak myslicie da sie? I jaka procedura
obowiazuje?
BL informuje ze obowiazuje sciezka pisemna - do wyboru 1 z 2: pismo
wyslane do Katowic lub zlozone w salonie.
Na stronie tp.pl opisuja ze istnieja 4 sciezki:
* zamowienie na BL
* zamowienie przez konto www
* pisemne - Katowice
* pisemne - salon
02 marca:
Zamawiam przez www - przy numerze linii mam przycisk "przenies", dalej
jest prosty formularz z miejscem na wpisanie nowego adresu i opcja do
zaznaczenia ze chce zachowac numer. Po wypelnieniu dostaje
potwierdzenie mailem ze "W okresie 2 dni roboczych skontaktuje się z
Panią/Panem Doradca TP w celu potwierdzenia zgłoszenia. W trakcie
rozmowy telefonicznej zostanie Pani/Panu przekazany numer zgłoszenia.
Posiadając ten numer możliwe będzie sprawdzenie statusu sprawy u
Doradcy TP na Błękitnej Linii TP 9393."
[W TP nie zauwazyli ze numer 9393 nie istnieje?]
04 marca:
Po zlozeniu zamowienia czekam 2 dni robocze i dzwonie. Podaje nr
zlecenia nadany przez automat - BL nie rozpoznaje takich numerkow,
musi byc TEL z przodu numerka :) W automatycznym numerku z przodu
jest data 20110302 a nie TEL. W dalszej rozmowie dowiaduje sie ze
zamowienia u nich nie widac bo nie mozna zlozyc zamowienia na
przeniesienie przez www :)
Pytam czy bluelinka ma dostep do strony tp.pl - ma! Prowadze ją zatem
telefonicznie i telepatycznie na tp.pl, wpisujemy w wyszukiwarke
"przeniesienie" i czytamy wspolnie co mamy na ekranach. Okazuje sie ze
dokladnie to samo: 4 sciezki zamowienia na przeniesienie. Ale BL nie
zna procedury telefonicznej ani przez www. Musi byc pismo. I nawet jak
wypelnilem na www to musze wyslac pismo bo oni nic z tym nie zrobia.
Prosze o przelaczenie do kogos kto zajmuje sie tresciami na stronie,
do kogos kto wprowadzil mnie w blad przez co zmarnowalem 2 dni (a
przeciez zalezy mi na czasie z tym przeniesieniem). Nie ma mozliwosci
takiej rozmowy z kims kto odpowiada za strone.
Prosze o rozmowe z drugą linią BL. W rozmowie z drugoliniowa bluelinką
dowiaduje sie ze:
1) jesli byla taka sciezka na koncie www i udalo sie ją przejsc i nie
bylo tam nigdzie napisane "i tak musisz wyslac list" to znaczy ze nie
musze wysylac listu i wniosek do nich dotrze i bedzie realizowany
2) termin 2 dni roboczych z autorespondera jest niemozliwy do
zrealizowania bo na BL nigdy nie widzieli zeby wniosek z jednego
systemu do drugiego szedl krocej niz 4-5 dni :) Wiec prosze czekac
cierpliwie :)
Czekam, ale zastanawiam sie czy jednak nie wyslac listu do Katowic :)
07 marca, po poludniu
Dzwoni do mnie BL :) Moj wniosek zlozony przez www dotarl do ich
systemu (3 dni robocze, nie tak zle). Potwierdza zgloszone zmiany i
przekazuje je na wywiad techniczny. Potwierdza ze jest mozliwe
przeniesienie linii telefonicznej z neostrada z zachowaniem numeru. Za
darmo :) Upewniam sie czy nie bedzie potrzebne z mojej strony pisemne
zlecenie przeniesienia. Niestety sympatyczna bluelinka nie wie! Ona ma
przed oczami to co ma. Dostala do realizacji to realizuje. Robi swoje.
Nie wie czy w dalszych krokach postepowania ktos bedzie czy nie bedzie
ode mnie wymagal pisemnego zlecenia. I nie mam mozliwosci sie
dowiedziec. Chyba wysle ten cholerny list.
WAM
--
mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem
-
2. Data: 2011-03-08 08:02:53
Temat: Re: Przeniesienie linii TP + neo [długie]
Od: "wiatrak" <w...@y...pl>
Użytkownik "WAM" <
> Pytam czy bluelinka ma dostep do strony tp.pl - ma! Prowadze ją zatem
> telefonicznie i telepatycznie na tp.pl, wpisujemy w wyszukiwarke
> "przeniesienie" i czytamy wspolnie co mamy na ekranach. Okazuje sie ze
> dokladnie to samo: 4 sciezki zamowienia na przeniesienie. Ale BL nie
> zna procedury telefonicznej ani przez www. Musi byc pismo. I nawet jak
> wypelnilem na www to musze wyslac pismo bo oni nic z tym nie zrobia.
>
> Prosze o przelaczenie do kogos kto zajmuje sie tresciami na stronie,
> do kogos kto wprowadzil mnie w blad przez co zmarnowalem 2 dni (a
> przeciez zalezy mi na czasie z tym przeniesieniem). Nie ma mozliwosci
> takiej rozmowy z kims kto odpowiada za strone.
>
Gdzie te czasy gdy szedłem sobie do Punktu Obsługi Klienta TP, tuż za
rogiem.
Była tam kasa do zapłacenia faktury, a miła pani na swoim monitorze
wyświetlała mi moje bilingi.
Tak małolaty. Kiedys i w TP było normalnie.
Pracownicy załatwiali problemy klientów, a nie tylko realizowali plany
sprzedażowe.
wiatrak
-
3. Data: 2011-03-08 12:41:18
Temat: Re: Przeniesienie linii TP + neo [długie]
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Tue, 08 Mar 2011 08:48:26 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:
>Zachcialo mi sie przeprowadzki i przeniesienia linii tp z neostrada, z
>zachowaniem numeru telefonu :) Jak myslicie da sie? I jaka procedura
>obowiazuje?
8 marca
Składam pismo w zatłoczonym salonie tp. Salonowalinka sprawdza w
systemie i widzi ze sprawa jest zarejestrowana. Twierdzi, że bez
złożenia tego pisma sprawa nie ruszyłaby z miejsca. Pyta jakim cudem
bez pisma udało nam się tę sprawę zarejestrować w systemie. Ocenia
też, że wywiad techniczny dostanie zlecenie do swojego systemu około
czwartku. To chyba będzie w środę albo w piątek?
Dziś też na moim koncie www pojawiła się już przedmiotowa sprawa,
którą zarejestrowałem przez konto www 2 marca.
WAM
--
mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem
-
4. Data: 2011-03-08 15:59:35
Temat: Re: Przeniesienie linii TP + neo [długie]
Od: "SDD" <s...@t...pl>
Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
news:il4nrf$ckn$1@node2.news.atman.pl...
> Była tam kasa do zapłacenia faktury, a miła pani na swoim monitorze
> wyświetlała mi moje bilingi.
... ukazujace nabite 30-paro groszowe "impulsy" co 12 sekund przy dzwonieniu
miedzymiastowo powyzej 100 km w godz. 8-18 w dni robocze.... cos za cos.
Pozdrawiam
SDD
-
5. Data: 2011-03-10 20:25:53
Temat: Re: Przeniesienie linii TP + neo [długie]
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Tue, 08 Mar 2011 13:41:18 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:
>Dziś też na moim koncie www pojawiła się już przedmiotowa sprawa,
>którą zarejestrowałem przez konto www 2 marca.
10 marca
dzwoni BL, ta co 7 marca. Mowi ze jest pozytywny wywiad i umawiamy sie
na realizacje przeniesienia na konkretny dzien, za 2 tygodnie. Ciekawe
jak szybko odpowiedza na pismo zlozone 8 marca i jak bardzo sie przez
to zakreca. A wszystko wskazuje na to ze to pismo bylo niepotrzebne.
WAM
--
mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem
-
6. Data: 2011-03-30 10:41:17
Temat: Re: Przeniesienie linii TP + neo [długie]
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Thu, 10 Mar 2011 21:25:53 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:
>10 marca
>
>dzwoni BL, ta co 7 marca. Mowi ze jest pozytywny wywiad i umawiamy sie
>na realizacje przeniesienia na konkretny dzien, za 2 tygodnie. Ciekawe
>jak szybko odpowiedza na pismo zlozone 8 marca i jak bardzo sie przez
>to zakreca. A wszystko wskazuje na to ze to pismo bylo niepotrzebne.
21 marca
Dzwoni Sprint, umawia się na wykonanie przeniesienia na 22 marca
22 marca
Przychodzą, przełączają, sprawa załatwiona
Cały czas mam wrażenie że pismo w tej sprawie nie było potrzebne.
WAM