eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPrzeniesienie linii TP + neo [długie]Re: Przeniesienie linii TP + neo [długie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.p
    l!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Przeniesienie linii TP + neo [długie]
    Date: Tue, 8 Mar 2011 09:02:53 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <il4nrf$ckn$1@node2.news.atman.pl>
    References: <3...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-162-150.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1299571375 12951 84.10.162.150 (8 Mar 2011 08:02:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2011 08:02:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Antivirus: avast! (VPS 110307-1, 2011-03-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233492
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "WAM" <

    > Pytam czy bluelinka ma dostep do strony tp.pl - ma! Prowadze ją zatem
    > telefonicznie i telepatycznie na tp.pl, wpisujemy w wyszukiwarke
    > "przeniesienie" i czytamy wspolnie co mamy na ekranach. Okazuje sie ze
    > dokladnie to samo: 4 sciezki zamowienia na przeniesienie. Ale BL nie
    > zna procedury telefonicznej ani przez www. Musi byc pismo. I nawet jak
    > wypelnilem na www to musze wyslac pismo bo oni nic z tym nie zrobia.
    >
    > Prosze o przelaczenie do kogos kto zajmuje sie tresciami na stronie,
    > do kogos kto wprowadzil mnie w blad przez co zmarnowalem 2 dni (a
    > przeciez zalezy mi na czasie z tym przeniesieniem). Nie ma mozliwosci
    > takiej rozmowy z kims kto odpowiada za strone.
    >

    Gdzie te czasy gdy szedłem sobie do Punktu Obsługi Klienta TP, tuż za
    rogiem.
    Była tam kasa do zapłacenia faktury, a miła pani na swoim monitorze
    wyświetlała mi moje bilingi.
    Tak małolaty. Kiedys i w TP było normalnie.
    Pracownicy załatwiali problemy klientów, a nie tylko realizowali plany
    sprzedażowe.

    wiatrak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.03.11 12:41 WAM
  • 08.03.11 15:59 SDD
  • 10.03.11 20:25 WAM
  • 30.03.11 10:41 WAM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: