-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
ws.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.p
l!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "wiatrak" <w...@y...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Przeniesienie linii TP + neo [długie]
Date: Tue, 8 Mar 2011 09:02:53 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <il4nrf$ckn$1@node2.news.atman.pl>
References: <3...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 84-10-162-150.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1299571375 12951 84.10.162.150 (8 Mar 2011 08:02:55 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2011 08:02:55 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Antivirus: avast! (VPS 110307-1, 2011-03-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233492
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "WAM" <
> Pytam czy bluelinka ma dostep do strony tp.pl - ma! Prowadze ją zatem
> telefonicznie i telepatycznie na tp.pl, wpisujemy w wyszukiwarke
> "przeniesienie" i czytamy wspolnie co mamy na ekranach. Okazuje sie ze
> dokladnie to samo: 4 sciezki zamowienia na przeniesienie. Ale BL nie
> zna procedury telefonicznej ani przez www. Musi byc pismo. I nawet jak
> wypelnilem na www to musze wyslac pismo bo oni nic z tym nie zrobia.
>
> Prosze o przelaczenie do kogos kto zajmuje sie tresciami na stronie,
> do kogos kto wprowadzil mnie w blad przez co zmarnowalem 2 dni (a
> przeciez zalezy mi na czasie z tym przeniesieniem). Nie ma mozliwosci
> takiej rozmowy z kims kto odpowiada za strone.
>
Gdzie te czasy gdy szedłem sobie do Punktu Obsługi Klienta TP, tuż za
rogiem.
Była tam kasa do zapłacenia faktury, a miła pani na swoim monitorze
wyświetlała mi moje bilingi.
Tak małolaty. Kiedys i w TP było normalnie.
Pracownicy załatwiali problemy klientów, a nie tylko realizowali plany
sprzedażowe.
wiatrak
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-18 Warszawa => Frontend Developer (JS, React) <=
- 2025-01-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]