eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problemRe: Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: TJE <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
    Date: Tue, 03 Aug 2010 09:27:21 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <i38gcr$k5c$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c...@i...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 82-160-234-227.tktelekom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1280820443 20652 82.160.234.227 (3 Aug 2010 07:27:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Aug 2010 07:27:23 +0000 (UTC)
    X-User: prrp20000
    In-Reply-To: <c...@i...googlegroups.com>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.14 (Windows/20071210)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:997645
    [ ukryj nagłówki ]

    M napisał(a):
    > Kilka dni temu przeniosłem numer z Simplusa do Play Fresh, i teraz
    > niektórzy mają problem z dodzwonieniem się do mnie - słyszą dziwny
    > komunikat "zbliża się termin ważności konta, prosimy o doładowanie".
    > Co ciekawe, jak na razie wygląda że dotyczy to abonamentów Plusa (2
    > różnych), nie dotyczy zaś Plusa prepaid (Simplus, Mix), nie ma też
    > problemu z dodzwonieniem się z Ery, Orange czy stacjonarnego TP. Sam
    > dodzwaniam się wszędzie (również do tych problematycznych abonentów
    > Plusa) bez przeszkód.
    >
    > W dniu przenoszenia dokładnie ten sam komunikat słyszałem gdy sam
    > próbowałem zadzwonić z przenoszonego Simplusa (nie dało się, choć
    > sprawdzany kodem termin ważności konta nadal był wyświetlany dość
    > odległy, a przychodzące jeszcze działały). Spotkał się ktoś jeszcze z
    > podobnym problemem? Moim zdaniem problem jest raczej po stronie Plusa
    > i niemogący się do mnie dodzwonić abonenci Plusa powinni składać
    > reklamacje - dobrze myślę? Przenoszenie numeru to w końcu już nie
    > nowość, raczej wszystko powinno już być dopracowane...

    To jest zdecydowanie problem Plusa. Jak miałem simplusa który nigdy nie
    był przenoszony też kilka razy tak miałem, że dzwoniący do mnie słyszeli
    informację o konieczności doładowania karty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 07.08.10 11:15 M

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: