eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problemPrzeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
  • Data: 2010-08-02 22:39:18
    Temat: Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
    Od: M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kilka dni temu przeniosłem numer z Simplusa do Play Fresh, i teraz
    niektórzy mają problem z dodzwonieniem się do mnie - słyszą dziwny
    komunikat "zbliża się termin ważności konta, prosimy o doładowanie".
    Co ciekawe, jak na razie wygląda że dotyczy to abonamentów Plusa (2
    różnych), nie dotyczy zaś Plusa prepaid (Simplus, Mix), nie ma też
    problemu z dodzwonieniem się z Ery, Orange czy stacjonarnego TP. Sam
    dodzwaniam się wszędzie (również do tych problematycznych abonentów
    Plusa) bez przeszkód.

    W dniu przenoszenia dokładnie ten sam komunikat słyszałem gdy sam
    próbowałem zadzwonić z przenoszonego Simplusa (nie dało się, choć
    sprawdzany kodem termin ważności konta nadal był wyświetlany dość
    odległy, a przychodzące jeszcze działały). Spotkał się ktoś jeszcze z
    podobnym problemem? Moim zdaniem problem jest raczej po stronie Plusa
    i niemogący się do mnie dodzwonić abonenci Plusa powinni składać
    reklamacje - dobrze myślę? Przenoszenie numeru to w końcu już nie
    nowość, raczej wszystko powinno już być dopracowane...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 03.08.10 07:27 TJE
  • 07.08.10 11:15 M

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: