  • Data: 2010-12-17 15:24:58
    Temat: Re: Przemyślenia co do 4x4
    Od: max441 <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <iefp71$79v$1@news.onet.pl>, w...@o...ue says...
    > W moim przykładzie chodzi mi o to że
    > kierowca mając poczucie ze auto dobrze przyspiesza bedzie miał
    > przeświadczenie że równie dobrze hamuje.

    Jak nie ma świadomości, że auto 4x4 lepiej przyspiesza na ślizkim od
    auta z napędem na jedną oś, to będzie miał takie przeświadczenie. A to
    znaczy, że nie umie jeździć takim autem. A jak nie umie to powinien się
    nauczyć, albo nie jeździć. W takim przypadku, jeśli ktoś nie jest w
    stanie się nauczyć jeździć autem 4x4 w każdych warunkach, to faktycznie
    nie ma sensu, żeby inwestował w taki napęd bo może zrobić sobie (lub co
    gorsze innym) krzywdę.
    P.