  • 1. Data: 2014-07-04 15:46:02
    Temat: Przelew środków w Orange Na Kartę
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Czy jest ktoś z Was na bieżąco, i wie czy w Orange Pop można jeszcze
    przelawać środki za pompocą SMSa na inne konto? Kiedyś było można (o ile
    sie nie mylę) przelać kwoty od 5 do 200zł, później obniżono kwotę
    przelewu do max 10zł, a jak jest teraz?

  • 2. Data: 2014-07-04 16:10:34
    Temat: Re: Przelew środków w Orange Na Kartę
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 04 Jul 2014 15:46:02 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    >przelawać środki za pompocą SMSa na inne konto? Kiedyś było można (o ile
    >sie nie mylę) przelać kwoty od 5 do 200zł, później obniżono kwotę

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/koniec-przelewu-s
    ms-w-prepaidach-orange,2,3,27683.html
    http://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4002009331,ar
    ticle.html

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-07-04 16:20:55
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 04 Jul 2014 16:10:34 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >http://www.telepolis.pl/wiadomosci/koniec-przelewu-
    sms-w-prepaidach-orange,2,3,27683.html
    >http://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4002009331,a
    rticle.html

    A ta nowa usługa zamiast przelewu sms to telefon ratunkowy, ale to z
    przelewem nie ma nic wspólnego.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-07-04 20:39:09
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-04 16:20, dizel pisze:

    ms-w-prepaidach-orange,2,3,27683.html
    ticle.html

    > A ta nowa usługa zamiast przelewu sms to telefon ratunkowy, ale to z
    > przelewem nie ma nic wspólnego.
    >
    > Pozdrawiam

    Dzięki bardzo za info. Jakby nie było moja przygoda z Orange kończy się.
    Przedłużyć mogło ja tylko przetransferowanie na moje konto środków z
    konta brata. Brat kiedyś się skusił na ofertę Zetafon, no i zostało mu z
    niej nieomal 600zł nadwyżki, na koncie. A że brat telefonu prawie nie
    używa to liczyłem że da się przerzucić choć część z tej sumy na moje
    konto, ale jak widać nic z tego.

  • 5. Data: 2014-07-04 20:46:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

> [...]
    > niej nieomal 600zł nadwyżki, na koncie. A że brat telefonu prawie nie
    > używa to liczyłem że da się przerzucić choć część z tej sumy na moje
    Kupił za te pieniądze telefon na raty. Nie jęcz, tylko sprzedaj to na
    allegro. co prawda dostaniejsz najwyżej połowę ale to lepsze niż nic

    ToMasz

  • 6. Data: 2014-07-04 21:02:47
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-04 20:46, ToMasz pisze:

    > Kupił za te pieniądze telefon na raty. Nie jęcz, tylko sprzedaj to na
    > allegro. co prawda dostaniejsz najwyżej połowę ale to lepsze niż nic
    >
    > ToMasz

    Nie, za telefon nic nie zapłacił, i nie myśl że ja będąc "zwyklym"
    klientem Orange Na Kartę doładowałem swój telefon za mniejsze pieniądze
    niż brat. On po prostu nie wykorzystywał tych doładowań. Gdyby nie był
    klientem Zetafon, a tylko zwykłym prepaidowcem to jego doładowania
    wcale nie byłyby niższe. Wtedy nie było przedłużenia ważności konta na rok.

    Co mam sprzedać - SIMkartę?

  • 7. Data: 2014-07-04 21:20:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 04.07.2014 21:02, Trybun pisze:

> [...]
    > klientem Zetafon, a tylko zwykłym prepaidowcem to jego doładowania
    > wcale nie byłyby niższe. Wtedy nie było przedłużenia ważności konta na rok.

    tak. możesz też zmienić taryfę, kupić transfer internetowy i wtedy
    sprzedać. możesz też ogłosić że "sprzedasz" transfer na chomika, za
    który zapłacisz smsem premium.
    możliwości jest od groma, sprawdź za co możesz płacić smsem
    ToMasz

  • 8. Data: 2014-07-04 23:48:14
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od ToMasz
    z dnia: 2014-07-04 21:20:

> [...]
    > sprzedać. możesz też ogłosić że "sprzedasz" transfer na chomika, za
    > który zapłacisz smsem premium. możliwości jest od groma, sprawdź za
    Jak chcesz odzyskać połowę (i kartę) to zarejestruj na siebie serwis SMS
    premium. Sam "do siebie" wyślij smsy aż wyczyścisz konto. Serwis Ci
    oddać 50% kasy, a karta zostaje u Ciebie (jak jesteś przywiązany do
    numeru np. uczuciowo ;])

    Paweł

  • 9. Data: 2014-07-05 12:07:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-07-04 23:48, Pawel G. pisze:
> [...]
    > premium. Sam "do siebie" wyślij smsy aż wyczyścisz konto. Serwis Ci
    > oddać 50% kasy, a karta zostaje u Ciebie (jak jesteś przywiązany do

    To teraz sms-y, szczególnie premium nie są doliczane oddzielnie do rachunku?

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-07-05 23:16:57
    Temat: Re: Re: Przelew środków w Orange Na Kartę
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >To teraz sms-y, szczególnie premium nie są doliczane oddzielnie do rachunku?
    nie wiem czy to podchwytliwe pytanie czy nie, ale odpowiem...
    rachunek w orange na karte? nie znam takiej opcji :-)