  • 1. Data: 2014-07-04 12:59:54
    Temat: Co w zamian Virgin Mobile?
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Mam virgin mobile i bylem zadowolony do czasu zmiany telefonu. Teraz w
    motoroli RAZRi nie dziala internet i nikt tego nie potrafi naprawic Nie
    zapisuje ustawien APN i nie da sie ustawic przesylu danych Choc na innych
    kartach Play Orange Temobile Viking Mobile dziala bez problemu i nawet nic
    nie trzeba ustawiac dziala automatycznie. Jest tylko problem z karta Virgin.
    Choc ta karta na innym telefonie dziala. Dlatego zmuszony jestem zmienic
    operatora. Potrzebuje doladowania okolo 10 zl na miesiac i chce net moze byc
    lejek. Czy ktorys z operatorow oferuje takie warunki. Virgin byl idealny
    doladowanie raz w miesiacu za 10 w klubie dostawalem jeszcze 50% do tego
    internet gratis pozniej lejek.

  • 2. Data: 2014-07-04 13:24:55
    Temat: Re: Co w zamian Virgin Mobile?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-07-04 12:59, kowtow pisze:
> [...]
    > lejek. Czy ktorys z operatorow oferuje takie warunki. Virgin byl idealny
    > doladowanie raz w miesiacu za 10 w klubie dostawalem jeszcze 50% do tego

    próbowałeś z inną kartą VM?

  • 3. Data: 2014-07-04 13:48:25
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Probowales z inna karta VM?

    Tak sprawdzilem 3 karty VM Objawy takie same
    Na infolini VM tez mi poradzili wymiane karty ale wina lezy w braku
    wspolpracy Motoroli RAZRi i karty VM Na innych telefonach karta VM Dziala
    Poprawnie Jak i inne karty od innych operatorow dzialaja na Motoroli

  • 4. Data: 2014-07-04 13:59:59
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 4 Jul 2014 12:59:54 +0200, "kowtow"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >lejek. Czy ktorys z operatorow oferuje takie warunki. Virgin byl idealny
    >doladowanie raz w miesiacu za 10 w klubie dostawalem jeszcze 50% do tego

    Na dzień dzisiejszy Virgin nic nie przebije ale jest jedna opcja. Play
    wprowadził ostatnio takie pakiety z lejkiem:
    300MB 5zł
    1gb 9zł
    3gb 20zł
    Wszystkie ważne 30 dni. Co ważne pakiety działają też w taryfie play
    na kartę roczna ważność konta (dawna nazwa play fresh podstawowy),
    natomiast nie działają w innych taryfach z rwk.
    Generalnie wygląda to tak że każde doładowanie za 5zł przedłuża
    ważność konta o rok więc ładujesz co miesiąc za 10zł i aktywujesz za
    9zł 1gb.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-07-04 15:41:37
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-07-04 13:48, kowtow pisze:
> [...]
    > wspolpracy Motoroli RAZRi i karty VM Na innych telefonach karta VM Dziala
    > Poprawnie Jak i inne karty od innych operatorow dzialaja na Motoroli

    Aż mi się nie chce wierzyć...
    Widzę jeszcze dwie opcje:
    1. spróbować z innym RAZR
    2. wyresetować go tak, na ile to możliwe

    ewentualnie jeszcze inna opcja - włożyć kartę Play, poczekać na
    ustawienia albo wprowadzić je ręcznie, potem przełożyć kartę VM i NIE
    akceptować przysyłanych ustawień

  • 6. Data: 2014-07-04 17:34:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kowtow" napisał w wiadomości
> [...]
    >tylko problem z karta Virgin. Choc ta karta na innym telefonie
    >dziala. Dlatego zmuszony jestem zmienic operatora.

    A dlaczego nie telefon ?

    A powazniej - to chyba musisz popracowac nad konfiguracja.

    J.

  • 7. Data: 2014-07-04 19:29:45
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > A powazniej - to chyba musisz popracowac nad konfiguracja.

    Telefon nie przyjmuje recznych ustawien APN Nie zapisuje ich Ale tylko na
    karcie VM na pozostalych dziala bez problemu