    Date: Fri, 04 Jul 2014 20:39:09 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przelew środków w Orange Na Kartę

    W dniu 2014-07-04 16:20, dizel pisze:
> [...]
    ms-w-prepaidach-orange,2,3,27683.html
    ticle.html

    > A ta nowa usługa zamiast przelewu sms to telefon ratunkowy, ale to z
    > przelewem nie ma nic wspólnego.
    >
    > Pozdrawiam

    Dzięki bardzo za info. Jakby nie było moja przygoda z Orange kończy się.
    Przedłużyć mogło ja tylko przetransferowanie na moje konto środków z
    konta brata. Brat kiedyś się skusił na ofertę Zetafon, no i zostało mu z
    niej nieomal 600zł nadwyżki, na koncie. A że brat telefonu prawie nie
    używa to liczyłem że da się przerzucić choć część z tej sumy na moje
    konto, ale jak widać nic z tego.