    Date: Mon, 31 May 2010 23:41:07 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
    <2...@b...softax.pl>
    <4c03aefc$0$2606$65785112@news.neostrada.pl>
    <hu0din$jtr$1@inews.gazeta.pl>

    Arek (G) pisze:
    > Zasadniczo, żadne:) Co ciekawe, jak siedzisz w domu na kanapie, to nawet
    > w nocy światła na niewiele się zdadzą. Czyli zlikwidujmy światła w nocy.

    Światła w nocy są takie super? Jak mijamy samochód z naprzeciwka to jest
    takie przyjemne? Po co zatem precyzyjne kształtowanie odblyśników i
    przesłon aby jak najmniej świecić w oczy? Niestety mimo skutków
    ubocznych w nocy trzeba zapalać światła bo inaczej nic nie widać

    > Nie mogę uwierzyć, że skończyłeś nawet 3 lata szkoły podstawowej.

    A mogę uwierzyć że są tacy ludzi jak Pan bo widzę ich na codzień. Chcą
    światel, bo im pomagają w manewrach, pomagają w wyprzedzaniu itd. Przy
    tym egoistycznie mają w dupie innych uczestnikow ruchu.

    > LOL. Jaki spadek? Mówisz o tych 4802 wypadkach w grudniu 2006? Stary Ty
    > kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Proszę sobie poszukać miesiący w 2007 w których bylo mnie wypadków niż w
    2006. Znajdą się prawda? Na co do dowód? Na to że całe wnioskowanie o
    miesiącach jest bez sensu.

    > Te pojazdy zarejestrowane w styczniu, w lutym przestały już istnieć?:)

    A było ich więcej w całym roku niż w okolicznych latach? Nie było. Zatem
    większy przyrost w styczniu na nic się zdał bo w pozostałych miesiącach
    musiało ich przybyć mniej.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!