  • Data: 2009-08-25 09:34:07
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow [OT]
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Witam po urlopie.
    > Znaczy 9 poszla do ludzi?

    tak

    > Tak tylko z ciekawosci pytam bo spotkalem w Rewalu goscia, ktory polecal 9 i
    > mowil, ze swoja sprzedal po 5 latach.

    znaczy 5 lat sprzedawał? czy 5 lat posiadał i żal mu było? ja jeździłem
    4 lata i nie ma na rynku podobnego motocykla w nowych katalogach
    producentów.
    ja do niedawna ciagle miałem potrzebę tylko odmłodzenia pojazdu, ale już
    mi trochę przeszło i zaczynam chcieć czegoś innego. chwilowo chcę RSV
    ale z dużym prawdopodobieństwem możliwy jest zakup busy. bo źródełko
    pewne, a nie model wymarzony.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo