  • Data: 2009-08-25 19:23:53
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: Piotr May <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu pisze:

    > No ale co ? Tak konkretnie, po mesku. Bo slaba kompresja moze miec wiele
    > przyczyn. Od zjebanych pierscieni, poprzez zjebane uszczelki, peknieta
    > glowice, cylindry, dziure w tloku, przytarte tloki, podparte zawory po
    > wyjarane gniazda zaworowe lub zle wkrecony manometr. Jedne przyczyny
    > latwo usunac, drugie trudno.

    Jakbym widzial slaba kompresje na poczatku to po prostu bym sie zaczal
    mocno zastanawiac, a byc moze po prostu bym jej nie kupil?

    Ona po prostu byla zajechana. A ze dupa ze mnie a nie fachowiec to nie
    laczylem np polgodzinnego meczenia sprzeta zeby odpalil (w dwa tygodnie
    po kupnie) na cieplym silniku, Jezdzilem od punktu A do punktu B -
    dawalo rade, olej lecial z odmy, ale niby nie duzo, a huj yamahy tak
    maja... (niby...) Kilka bardzo wczesnych objawow teraz mi mowi duzo,
    wtedy mowilo mi nic.

    No i tak naprawde pierwszy fachowiec od sportowych silnikow ktory ja
    zobaczyl od razu powiedzial" 50 000 km? R1 ? leci olej? szybko
    sprzedaj..." Powazniejsze badanie troche pozniej dokladnie potwierdzily
    te slowa. Na szczescie nawinal sie rewelacyjny silnik przypadkiem...

    (fachowiec = Fachowiec przez duze F, dawny scigant, obecnie serwisant
    pewniej ekipy z MMP, znany bardzo dobrze w swiatku sportow motocyklowych
    w Polsce - zeby nie bylo ze mowie o jakims "fachowcu)

    Ja jak zawsze musze sie uczyc na bledach bo nikt kurwa wczesniej nie
    wiedzial ze silniki R1 sa na 50 000 km przeznaczane....

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl