  • Data: 2009-08-25 10:33:49
    Temat: Re: OT Re: Przekrecanie licznikow
    Od: Piotr May <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gildor pisze:

    > aleś elokwencją przywalił. mam za język ciąc?

    No gildorku, ale co ja mam Ci napisac? podac cisnienia garuf ? No silnik
    jest umarty i tyle. Na szczescie taki jeden sie rozwalil w drobny mak
    prawie nowa R1 w podobnym roczniku jakis czas temu i mozna wnetrze
    silnika przelozyc. Wiec bedzie prawie nowka silnik i skrzynia w starym
    opakowaniu.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl