  • Data: 2009-08-23 18:44:36
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: "Henryk&Esmeralda" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzybolu - specjalisto od duzych przebiegow i homoseksualizmu....
    skoro poruszasz kwestie przebiegow niereperezantywnych (dla populacji jak
    mniemam) mam pary pytan:
    - jaki jest sredni przebieg roczny motocykla w Polsce, w Niemczech, w
    Anglii,
    - czy rozklad przebiegow mozna opisac rozkladem normalnym a jesli tak to
    jaka jest wariancja?
    - jesli nie normalnym to jakim? symetrycznym czy nie?
    - jaka jest mediana przebiegow oraz 1szy kwartyl?
    - czy populacja jest jednorodna czy tez mozna wydzielic z niej statystycznie
    rozne grupy (np. jezdzacych na jednym kole, wlascicieli choperow badz
    goldwingow, ...)
    - czy wlasciciel motocykla w kazdym roku przejezdza tyle samo czy moze sa
    duze roznice? jakie?
    -...

    badz tez laskaw powolac sie na wiarygodne dane bo odpowiedz "wszycy jezdza
    duzo bo ja tyle jezdze" jest delikatnie mowiac nie warta - inni robia inne
    przebiegi - tak mniejsze jak i wieksze. Sam sie zreszta przekonasz jak
    znajdziesz sobie kobiete...

    Dopoki nie znajdziesz opowiedzi na powysze pytania (bedace podstawa do
    jakiej kolwiek rzeczowej dyskuji) badz tak mily i nie plec andronow....

    pozdrawiam