  • 11. Data: 2011-10-09 00:43:20
    Temat: Re: Przeklęty draniu !!!
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Michał napisał(a):
    > a wy czy też idziecie na wybory ;) ?
    To było inaczej.
    Ona pójdzie na wybory, a ty?
    Nadaje się do spotu wiodących popaprancow. :D

    Jej krzyki i bluzgi tak nie przerażają, jak dziwna i spokojna mina
    miedzy wrzeszczeniem.
    Ten policjant jest totalnie nieodpowiedzialny i nie przygotowany do
    pracy. On całkowicie nie zdaje sobie sprawy z tego że nie powinien
    stojąc tak blisko niej odwracać wzroku od niej i bujać biodrem z
    gnatem przy niej.
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2011-10-09 00:47:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Sunday, October 9, 2011, 12:17:40 AM, you wrote:

    [...]

    > a jest na kogo głosować?

    Jak się nie ma na kogo, to się głosuje przeciw komuś. Ja tak robię od
    kilkunastu lat :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-10-09 07:21:45
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-08 23:58, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Chiba nie było..
    >
    > http://www.sadistic.pl/przeklety-draniu-vt89777.htm
    > Policjanci mają czasem ciężkie życie ;)
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    o ja cie pierniczę ale prymityw

  • 14. Data: 2011-10-09 08:31:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *to* napisał(-a):

    > Ciekawe co było na początku. ;)

    "Msza" u x. Natanka ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2011-10-09 08:32:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *megrims* napisał(-a):

    > a jest na kogo głosować?

    Jak nie ma na kogo głosować, to na pewno jest przeciw komu.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2011-10-09 08:46:52
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "TheWarAgainstTerror" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > o ja cie pierniczę ale prymityw

    To nie kwestia oglady, ale choroby psychicznej (i słusznie zadzwonili po
    karetkę). U mnie w mieście w wypadku osób z problemami psychicznymi z
    automatu wysyłają na badania psychiatryczne - tych, którzy reklamują (a
    raczej: reklamowali się) od wojska i tych, którzy z powodu takich chorób
    dostają rentę w ZUS. Lokalna prasa rozpisywała się o łamaniu ustawy o danych
    osobowych (nie wolno informować o stanie zdrowia, dane wrażliwe), ale robią
    to (ponoć) w taki sposób, że o stanie zdrowia nie ma mowy, a sugerują
    zweryfikowanie uprawnień. Zaczęło się od gościa, który nie widział na jedno
    oko, na drugie ledwie, od kilku czy kilkunastu miesięcy widział za to diabły
    czy inne smoki (schizofrenia) - w każdym razie, na to się (rzekomo) leczył i
    dostał rentę w ZUS. Jak się okazało, dorabiał też jako taryfiarz czy inny
    kurier.

    --
    Yogi(n)

  • 17. Data: 2011-10-09 09:51:59
    Od: "made myself" <m...@N...gazeta.pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Może się do niej dobierał ;))))

    Ty obejrzałeś ten film? ;) Do niej? :D

    Pzdr,
    made_myself

  • 18. Data: 2011-10-09 10:26:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Jak się nie ma na kogo, to się głosuje przeciw komuś. Ja tak robię od

    Ja tak raz zrobilem i teraz uwazam to za blad.

    --
    Karolek

  • 19. Data: 2011-10-09 10:46:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .pl
    *Karolek* napisał(-a):

    > Ja tak raz zrobilem i teraz uwazam to za blad.

    To głosuj "na". I jedź autem na głosowanie. To tak żeby nie było całkiem
    OT ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2011-10-09 12:49:05
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-09 10:46, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    .pl

    > To głosuj "na". I jedź autem na głosowanie. To tak żeby nie było całkiem
    > OT ;)

    Ja pojadę ;) rowerem przy 10 stopniach nie chce mi się :)

    Pozdrawiam !