    From: "Desoft" <N...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przekłamania licznika
    Date: Mon, 14 Dec 2009 23:26:53 +0100

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:46b9.000000b2.4b26b5d2@newsgate.onet.pl...

    > Kiedyś moja siostra włączyła na "5 minut" grzejnik olejowy, o którym
    > zapomniała wyjeżdżając na tydzień. Niestety licznik energii skrupulatnie
    > wyliczył koszty tych "5 minut" i co w takim wypadku wart jest profil
    > obciążenia i w jaki sposób to wyliczyć ?

    Każdy klient sam odczytuje licznik i wylicza cenę i wpłaca. Fakt: składnik
    stały składnik zmienny, abonament trudniejsze to od zeznania podatkowego.
    I druga strona, że wielu podawałoby zero przez pół roku.
    Ale jeżeli sklepikarzowi każe się zakupić kasę fiskalną, to dlaczego ZE nie
    może mieć odpowiednich liczników? Jak nie potrafią sprzedawać prądu, to
    zawsze mogą sprzedawać pietruszkę na bazarze.

    --
    Desoft