  • Data: 2013-07-31 02:52:17
    Temat: Re: Przekladanie RAIDa
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-28 10:15, BartekK pisze:

    > Jeśli używał soft-raid z intelowskiego czipsetu, to nie ma żadnego
    > problemu - jest bardzo dobrze. Przenosiłem na żywca raidy między
    > ICH8,9,10R i nowszymi - po prostu podłączasz dyski, tak samo
    > "konfigurator biosowy raid" jak i windowsowy soft "intel rapid storage"
    > samodzielnie prawidłowo rozpoznaje dyski (który skąd i jak złożyć raid z
    > nich) i gotowe. Jeszcze nigdy problemu nie miałem. Całkowite plug&play

    A jak jest u AMD przy zmianie mobo z SB AMD710 -> AMD950? Bo to mnie
    właśnie powstrzymuje przed zmianą. Wszystkie ważniejsze rzeczy są
    backupowane albo poza RAID0, niby to tylko gry w 90% ze Steama,
    Origin/Uplay, trochę wymierających niedobitków pudełkowych ale pobierać
    ponownie prawie 3 TB niespecjalnie mi się uśmiecha :(
    Pytałem o to na grupie już ze dwa razy, ostatnio parę miesięcy temu
    i nikt nie wiedział :/

    --
    /MB