  • 1. Data: 2010-09-20 06:19:25
    Temat: 'Przekazanie' sygnalu cyfrowego audio przez TV
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    witam

    - jest sobie TV z wejsciami HDMI i wyjsciem optycznym
    - są sobie trzy zrodla a/v podłączone przez 3xhdmi do tegoż tv (tuner n,
    x360 i ps3).
    - kazde z tych zródel ma wyjscie optyczne, i potrafi wyslac przez nie
    dzwiek 5.1.
    - dzwiek w tym samym formacie kazde z nich wysyla rowniez przez HDMI.
    - jest sobie aplituner z DD5.1 z _jednym_ wejsciem optycznym

    I jak to wszystko pozenic ze sobą? :)

    Czy reguła jest, ze strumień audio 5.1 idacy przez hdmi do TV jest
    przekazywany dalej przez wyjscie optyczne telewizora dalej? Wtedy
    wystarczy ze podłacze tv do ampli i z bańki :)

    --
    PozdrawiAM!

  • 2. Data: 2010-09-20 09:22:11
    Temat: Re: 'Przekazanie' sygnalu cyfrowego audio przez TV
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak mowa odekoderze n to tak.

    A co ma wspólnego dekoder n, z tym jak działa dany tv?

  • 3. Data: 2010-09-20 10:17:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 20.09.2010 08:19, Arek M pisze:
> [...]

    jak mowa odekoderze n to tak.

    Wtedy
    > wystarczy ze podłacze tv do ampli i z bańki :)

    najlepiej posiadać amplituner z trzema we hdmi, wówczas przełączasz
    źródła w ampitunerze.
    W Twoim przypadku połącz wy tv z amplitunerem kablem optycznym.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-09-20 10:36:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 20.09.2010 11:22, Cavallino pisze:

    > A co ma wspólnego dekoder n, z tym jak działa dany tv?

    no tak, to miało być pod innym akapitem.
    ww dekoder na ubydwa wy podaje 5.1.
    sugestia miała być taka, że na otycznym tv będzie tak samo.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-09-20 10:38:21
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    W dniu 20-09-10 08:19, Arek M pisze:
> [...]
    > przekazywany dalej przez wyjscie optyczne telewizora dalej? Wtedy
    > wystarczy ze podłacze tv do ampli i z bańki :)

    Czyli cały problem sprowadza się do wykonania jednego podłączenia kablem
    optycznym i sprawdzenia czy to działa, bo gwarancji chyba nikt nie da w
    ciemno, że tak będzie, zwłaszcza że czasem są problemy z przesyłaniem
    dźwięku przez hdmi do telewizora.
    f.

  • 6. Data: 2010-09-20 12:18:37
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-20 08:19, Arek M pisze:
> [...]
    > - dzwiek w tym samym formacie kazde z nich wysyla rowniez przez HDMI.
    > - jest sobie aplituner z DD5.1 z _jednym_ wejsciem optycznym

    wymienic amplituner na taki, ktory ma 3 wejścia HDMI

    > Czy reguła jest, ze strumień audio 5.1 idacy przez hdmi do TV jest
    > przekazywany dalej przez wyjscie optyczne telewizora dalej? Wtedy
    > wystarczy ze podłacze tv do ampli i z bańki :)

    już ci pisałem na innej grupie że w większości przypadków jakie znam tv
    przepuszcza sygnał wielokanałowy tylko z wewnętrznych źródeł, z
    zewnętrznych jest downmix do 2.0

    (jeszcze na pl.rec.audio nie p[ytałeś)

  • 7. Data: 2010-09-23 19:10:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Sep 2010 12:17:33 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >W Twoim przypadku połącz wy tv z amplitunerem kablem optycznym.

    Na 99% na wyjściu optycznym TV będzie miał DD 2.0, nawej jak na
    wejście HDMI poda 5.1.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280