  • Data: 2009-11-02 02:46:00
    Temat: Re: Przekazanie środków
    Od: "Remek" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > jeśli chcesz sprzedać te złotówki przelewem sms za (50%)to ja będe
    > chętny ale pod koniec miesiaca.

    Rozumiem, że pod koniec listopada? Przykro mi, ale właśnie dzisiaj kończy
    się ich wazność. Miesiąc straciłem na szukanie bezskutecznie nabywcy.
    Przekazałem te środki póki co osobie, która tez mało telefonuje i też ma
    superatę, ale utrzymuje konto. Jedna tylko rzecz mnie dziwi i martwi. Jakieś
    m-c temu przekazałem 20,- zł przelewem SMS na inne konto. Miałem na koncie
    152,- zł. Za dwa dni sprawdzając konto dowiedziałem się, że mam na nim 87,-
    zł. 152 minus 20 to daje 132. Gdzie wcięło 45,- zł? Teraz mając 87,- zł
    przekazałem 75,- zł pozostawiając sobie 12,- zł. Kilka sekuind po otrzymaniu
    SMS-a z Orande o przekazaniu środków sprawdziłem konto i !!! jego stan
    wynosi 1,- zł (słownie złotówka). Co jest grane??? Pobierają prowizję?
    Kilkakrotnie juz zwracałem sie do BOK o biling i cisza. Czy ze strony Orange
    on-line można pobrac biling?

    Remek