  • 11. Data: 2010-10-13 09:16:59
    Temat: Re: Przejściówka LPT<->USB
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-10-13 11:04, JoteR pisze:

    > 16550? Przecież to UART do portów szeregowych jest? A mowa o skanerze na
    > LPT.
    Oj no chodziło mi o "stary dobry hardwarowy LPT" z rejestrami 0x378
    0x379 0x37a itd, przeważnie na płytach gł. obsługiwany przez tą samą I/O
    winbond która emuluje 16550

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 12. Data: 2010-10-13 09:45:35
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 13 Oct 2010 09:24:53 +0200,
    Yakhub <y...@g...pl> screamed:

    > Nie zawsze. Są też takie, które identyfikują się w systemie jako port LPT -
    > robią jakąś sztuczkę z driverami, którą nie do końca rozumiem.

    Ale i te nie ze wszystkim będą chodzić jeśli dzięki USB będą zbyt duże
    opóźnienia.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 11:44:55 user up 12589 days, 23:39, 1 user, load average: 0.90, 0.18, 0.54 ]

    (null cookie; hope that's ok)

  • 13. Data: 2010-10-13 11:43:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-13 09:24, Użytkownik Yakhub napisał:

    > Rozwiązaniem działającym będzie kontroler LPT na PCI, jednak koszt takiego
    > kontrolera może przekroczyć wartość starego skanera :).

    http://allegro.pl/karta-kontroler-pci-parallel-x1-dr
    ukarka-lpt-i1231584439.html
    http://allegro.pl/karta-pci-lpt-db25-0435-f-vat-i126
    4882972.html

    Ważne żeby nie było droższe od nowego skanera który trzeba kupić
    w miejsce tego starego.