  • 1. Data: 2010-10-13 00:46:01
    Temat: Mysz laserowa
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Kupiłam dzisiaj w Realu za 49 zł mysz laserową.
    W instrukcji jest napisane, że ten kabelek USB (punkt 9) ładuje mysz. Z
    jednej strony ma normalny wtyk do USB, a z drugiej taki maleńki
    kwadracik i do myszy nie pasuje (a może pasuje, tylko boję się na siłę
    to wpychać). Kabelek jest taki elastyczny nawiniety na szpuleczkę (to
    okrągłe w punkcie 9 na rysunku). Napiszcie mi jak mam się tym
    przyrządzikiem posługiwać, czy ma cały czas być włączone do USB w
    komputerze i do czego podłączyć drugi koniec jak do myszy chyba nie
    pasuje. Odbiornik jest też włożony do USB z przodu komputera, mysz
    działa ( tylko trochę nie mogę nad nią narazie zapanować, w pionie
    działa świetnie. Gorzej z trafieniem w odpowiedni puknt.)
    Mysz była fabrycznie, hermetycznie zapakowana. W instrukcji jest
    napisane, że w komplecie myszy są baterie/akumulatorki, ale jednak nie
    było. Włożyłam inne, prawie nowe od telefonu bezprzewodowego, które
    akurat miałam w domu (już były naładowane). Jak mam się posługiwać tym
    elementem z dwoma końcówkami? (punkt 9 na rysunku). Nie miałam takiej
    myszy, a w tej instrukcji to chyba coś pomylone.
    http://yfrog.com/jnmyszmj

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-10-13 03:12:28
    Temat: Re: Mysz laserowa
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
    ->
    Musi pasować. Z tego co piszesz wynika, że służy do ładowania baterii, które
    są w myszce. Normalnie powinien być odłaczony.
    Może też być druga ewentualność. Kabelek służy jako rezerwowy na wypadek
    niedziałnia połączenia radiowego.

    Kabelek jest taki elastyczny nawiniety na szpuleczkę (to
    okrągłe w punkcie 9 na rysunku). Napiszcie mi jak mam się tym
    przyrządzikiem posługiwać,
    ->
    Na szpulce nawinięty jest przewód, wyciągasz go tyle, ile potrzebujesz,
    reszta jest zwinięta i się nie plącze.

    czy ma cały czas być włączone do USB w
    komputerze
    ->
    Nie, inaczej nie byłaby myszą bezprzewodową.

    i do czego podłączyć drugi koniec jak do myszy chyba nie
    pasuje.
    ->
    Więcej odwagi.

    Jak mam się posługiwać tym
    elementem z dwoma końcówkami? (punkt 9 na rysunku). Nie miałam takiej
    myszy, a w tej instrukcji to chyba coś pomylone.
    ->
    Trzymać w szufladzie, używać w czasie ładowania baterii.