  • 1. Data: 2010-10-12 14:03:01
    Temat: cyfrowa ramka
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Czy widział ktoś cyfrowe ramki, ale takie, które umożliwiają odczyt
    szyfrowanych danych? Założenie jest takie, aby ktoś, kto z ramki
    wyciągnie kartę nie mógł zobaczyć zawartości tej karty. Można by
    podłączać ramkę do komputera w celu "wgrania" klucza szyfrującego i za
    pomocą odpowiedniego programu na komputerze ładować dane na kartę
    zaszyfrowane tym kluczem. Być może ktoś będzie miał inne rozwiązanie?
    Ramka ma mieć 10", możliwość zabezpieczenia linką przed kradzieżą, bądź
    zamocowania na jakimś stałym uchwycie. Jeśli zła grupa, to proszę o
    skierowanie na właściwą.

  • 2. Data: 2010-10-12 16:20:03
    Temat: Re: cyfrowa ramka
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Być może ktoś będzie miał inne rozwiązanie?

    Jaka ilość urządzeń jest potrzebna ?

    Paweł

  • 3. Data: 2010-10-12 20:12:27
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-10-12 18:20, Paweł pisze:

    > Jaka ilość urządzeń jest potrzebna ?

    Około 20, jutro mogę podać dokładną ilość
    Proszę o kontakt na bqb znaczek wiadomo jaki bqb na końcu zdania pl

  • 4. Data: 2010-10-12 20:47:29
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Około 20, jutro mogę podać dokładną ilość

    Te 20 szt. to zbyt mało aby opłacało się zrobić jakieś urządzenie
    pasujące do typowej cyfrowej ramki.
    Myślałem np. o specjalnym czytniku kart SD na USB przyczepionym do ramki.

    Paweł