  • 11. Data: 2010-12-17 23:35:54
    Temat: Re: Przejsciówka HDMI->SVGA ?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 18, 12:36 am, pawell32 <p...@n...pl> wrote:
    > sorry, ale to bez sensu.
    > nie lepiej odtwarzacz multimedialny taki jak np. extreamer?
    > jest mały, można zapodać hdd, ma hdmi i VGA, odtwarza wszysstko.
    > a najważniejsze, że schowasz go za tym małym monitorem

    Przepraszam, ale czy mógłbyś podać jakiś link do takiego wynalazku? Bo
    pierwsze słyszę :O

  • 12. Data: 2010-12-17 23:36:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    --
    ozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2010-12-17 23:38:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisal w wiadomosci
    j.googlegroups.com...
> [...]
    > Skoro sa przejsci wki DVI->HDMI, to moze i zadzialaja tez w druga strone?
    >
    > Ale i tak sens IMO zaden ogladania BR na takim maluchu.

    IMO taniej wyjdzie zasilic go z innego zródla niz BR posiadajacy tylko hdmi.
    Np. bezposrednio z kompa.

  • 14. Data: 2010-12-17 23:48:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.12.2010 00:35, Xian Mi Mao pisze:

    > Przepraszam, ale czy mógłbyś podać jakiś link do takiego wynalazku? Bo
    > pierwsze słyszę :O

    http://allegro.pl/odtwarzacz-xtreamer-sw-sidewinder-
    nowy-model-2010-i1355037486.html

    http://www.xtreamer.pl/

  • 15. Data: 2010-12-17 23:58:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.12.2010 00:35, Xian Mi Mao pisze:

    > Przepraszam, ale czy mógłbyś podać jakiś link do takiego wynalazku? Bo
    > pierwsze słyszę :O

    http://allegro.pl/md4-media-player-2-5-sata-mp3-divx
    -otg-bialystok-i1369122997.html

  • 16. Data: 2010-12-17 23:59:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    nowy-model-2010-i1355037486.html

    > sorrki, te nie mają już złacza dsub

    DVD Manty za kilkadziesiąt złotych posiada działające.

  • 17. Data: 2010-12-17 23:59:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 18. Data: 2010-12-18 00:33:53
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-17 23:33, Xian Mi Mao napisal (a):
    > A co jeśli np. (jakis inny) monitor posiada wejście tzw. "DVI". Czy
    > istnieją przejściówki HDMI->DVI, czy są bierne i czy drogie?

    Jak najbardziej bierne. Te złącza są kompatybilne. Inny kształt
    gniazda/wtyczki i tyle. Po DVI leci tylko sygnał video, aczkolwiek
    niektóre urządzenia przesyłają nim też audio. No i część pinów na złączu
    DVI przeznaczona jest dla analogowego video, czego nie ma HDMI.

  • 19. Data: 2010-12-18 13:51:37
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    wiadomościnews:iegt90$bin$2@news.onet.pl...

    r-nowy-model-2010-i...

    > DVD Manty za kilkadziesiąt złotych posiada działające.

    A gdzie je kupić?

  • 20. Data: 2010-12-18 13:57:48
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 18, 12:59 am, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    -nowy-model-2010-i...

    > sorrki, te nie maja juz zlacza dsub

    A poprzednie wersje miały?
    Trochę tam przeglądnąłem w tym dziale "Odtwarzacze HDD -> Urządzenia"
    ale na razie nie znalazłem odtwarzacza HD 1080p co by miał internetowy
    streaming (Wi-Fi), HDMI oraz VGA (DSUB) naraz (chciałbym mieć
    możliwość przenoszenia tego i raz podłączenia do monitora VGA (DSUB) w
    sypialni a innym razem do telewizora HDMI w dużym pokoju).
    Jeśli ktoś zauważył takie cóś to baaardzo proszę o linka! :)