  • 31. Data: 2010-12-20 12:48:56
    Temat: Re: Przejsciówka HDMI->SVGA ?
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-12-17 23:33, Xian Mi Mao pisze:

    > Aaa, mam taki monitor LG, kupiłem w MM rok temu, 26" HD, pojęcia nie
    > mam dlaczego posiada tylko i wyłącznie wejście VGA?
    > Czyli nic się z nim nie da zrobić?
    >
    > A co jeśli np. (jakis inny) monitor posiada wejście tzw. "DVI". Czy
    > istnieją przejściówki HDMI->DVI, czy są bierne i czy drogie?

    takie przejściówki są ale w większości przypadków nie działają - powód prosty HDCP.
    Jeżeli
    odtwarzacz BR nie ma możliwości wyłączenia HDPC a na 99% nie ma to przejściówka
    HDMI-DVI
    nie zadziała :(

  • 32. Data: 2010-12-20 13:09:06
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2010-12-20 13:48, komar pisze:

    > takie przejściówki są ale w większości przypadków nie działają - powód
    > prosty HDCP. Jeżeli odtwarzacz BR nie ma możliwości wyłączenia HDPC a na
    > 99% nie ma to przejściówka HDMI-DVI nie zadziała :(

    A dlaczego zakładasz, że na złączu DVI nie ma HDCP?
    Akurat większość monitorów będących aktualnie w sprzedaży ma.

  • 33. Data: 2010-12-20 16:36:25
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Xian Mi Mao <x...@g...com> wrote:
    > Czy czasem nie ma tu nie porozumienia? Chodzilo mi tu o streaming z
    > internetu (np. z YouTube itp.), i wtedy rzeczywisci nie mozna sie
    > spodziewac jakiejs superpredkosci i superrozdzielczosci, ...

    Jeżeli chodzi o Youtube to coś takiego:

    http://www.youtube.com/watch?v=iDpU0dULoaM
    http://www.youtube.com/watch?v=xP90fQab86Q

    Odtwarza mi sie bez problemu po WiFi g w max rozdzielczości. W dodatku
    widać, że wczytuje sie dużo szybciej niż potrzebuje do odtwarzania. Ale może
    to oczywiście zależeć od konkretnego klipu.

    wit