  • 21. Data: 2010-12-18 15:20:32
    Temat: Re: Przejsciówka HDMI->SVGA ?
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-18 14:57, Xian Mi Mao napisal (a):

    > A poprzednie wersje miały?
    > Trochę tam przeglądnąłem w tym dziale "Odtwarzacze HDD -> Urządzenia"
    > ale na razie nie znalazłem odtwarzacza HD 1080p co by miał internetowy
    > streaming (Wi-Fi),

    I chyba już nie zobaczysz. WiFi nie radzi sobie z 1080i, a co dopiero
    progresywnie.

  • 22. Data: 2010-12-18 17:14:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On Dec 18, 12:59 am, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w
    > wiadomościnews:iegt90$bin$2@news.onet.pl...

    r-nowy-model-2010-i...

    > DVD Manty za kilkadziesiąt złotych posiada działające.

    >A gdzie je kupić?

    W sklepie zapewne.
    Ew. allegro, jak chcesz używkę.

  • 23. Data: 2010-12-19 15:26:59
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 18, 4:20 pm, "[MF] PL" <s...@w...pl> wrote:

    > I chyba ju nie zobaczysz. WiFi nie radzi sobie z 1080i, a co dopiero
    > progresywnie.

    Jak to? Masz na mysli, ze karta wifi nie potrafi przesylac danych z
    tak duza predkoscia? A ethernet potrafi?

    Czy czasem nie ma tu nie porozumienia? Chodzilo mi tu o streaming z
    internetu (np. z YouTube itp.), i wtedy rzeczywisci nie mozna sie
    spodziewac jakiejs superpredkosci i superrozdzielczosci, ale przy
    podaniu filmu z nosnika masowego zeby takze umial odtworzyc film HD...

  • 24. Data: 2010-12-19 15:49:01
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-19 16:26, Xian Mi Mao napisal (a):

> [...]
    > spodziewac jakiejs superpredkosci i superrozdzielczosci, ale przy
    > podaniu filmu z nosnika masowego zeby takze umial odtworzyc film HD...

    Napisałeś: streaming (Wi-Fi)
    Po kablu idzie bez problemu

  • 25. Data: 2010-12-19 17:39:31
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Xian Mi Mao wrote:

    > Jak to? Masz na mysli, ze karta wifi nie potrafi przesylac
    > danych z tak duza predkoscia?

    zasadniczo rzecz biorac (poza warunkami typu glucha
    puszcza lub laboratorium) raczej (wyjatki sie zdarzaja)
    nie potrafi..

    > a ethernet potrafi?

    potrafi

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 26. Data: 2010-12-19 19:23:47
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    > Jak to? Masz na mysli, ze karta wifi nie potrafi przesylac danych z
    > tak duza predkoscia? A ethernet potrafi?

    W praktyce WiFi 300Mb jest wolniejsze niż ethernet 100Mb. Efektem
    stremingu HD po wifi jest sieczka na ekranie.

  • 27. Data: 2010-12-19 22:08:16
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 19, 6:39 pm, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <n...@c...barg.cy> wrote:

    > zasadniczo rzecz biorac (poza warunkami typu glucha
    > puszcza lub laboratorium) raczej (wyjatki sie zdarzaja)
    > nie potrafi..

    > potrafi

    No wlasnie, to wiec czy jest jakis streamer-plejer z wejsciem Ethernet/
    WiFi oraz wyjsciem VGA & HDMI?

  • 28. Data: 2010-12-19 22:09:37
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    > No wlasnie, to wiec czy jest jakis streamer-plejer z wejsciem Ethernet/
    > WiFi oraz wyjsciem VGA & HDMI?

    ...albo W OGOLE "COS" co by mialo OBA wyjscia: VGA raz HDMI???

  • 29. Data: 2010-12-19 22:34:06
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-19 23:09, Xian Mi Mao napisal (a):

    > ...albo W OGOLE "COS" co by mialo OBA wyjscia: VGA raz HDMI???

    Tak. Nazywają to komputerem PC :)

  • 30. Data: 2010-12-20 06:31:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-19 23:08, Xian Mi Mao pisze:

    > No wlasnie, to wiec czy jest jakis streamer-plejer z wejsciem Ethernet/
    > WiFi oraz wyjsciem VGA& HDMI?

    jest, ale kosztuje ok 2000

    --
    pozdrawiam. pawell32