  • 1. Data: 2011-08-02 20:51:43
    Temat: Przejściówka
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    Witam,

    Orientuje się ktoś czy można dostać (ewentualnie gdzie) taką przejściówkę
    (adapter): wtyk zasilania 1,3/3,5mm<--->mini USB? czy trzeba samemu
    kombinować.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-08-03 09:39:19
    Temat: Re: Przejściówka
    Od: "SP4OLN" <S...@g...com>

    "_chab_" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Orientuje się ktoś czy można dostać (ewentualnie gdzie) taką przejściówkę
    > (adapter): wtyk zasilania 1,3/3,5mm<--->mini USB? czy trzeba samemu

    Jesli dobrze zrozumiałem to
    chodzi o taki model :
    https://www.dealextreme.com/p/genuine-nokia-ca-146c-
    charger-adapter-for-n97-n85-6500s-8600-and-other-mic
    ro-usb-phone-29208
    Są i na sławnym/niesławnym portalu
    aukcyjnym również.

    --
    SP4OLN

  • 3. Data: 2011-08-03 10:05:30
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    No tak mój błąd. Miało być wtyk zasilania 1,3/3,5mm<--->gniazdo mini USB.
    A przy okazaji czy wtyk Nokii to ten sam 3,5mm który służy do zasilania
    małych urządzeń RTV na 5V?