  • 21. Data: 2009-07-17 11:08:45
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii [OT]
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Henry(k)" napisał

    > To nie religia - to mądrość życiowa - zarobić niewiele mniej
    > mając wiele mniej stresu. :-)

    Tyle to i ja wiem - jednak przydałby się jakiś iedologiczny wytrych ; )

    adam

  • 22. Data: 2009-07-17 11:25:41
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-17 11:51:57 +0200, "greenman" <e...@f...pl> said:

    > Z tym, ze powazna fotografia cyfrowa jest drozsza od analogowej

    Oj, nie tak do końca. Policz ile będą kosztować slajdy na powiedzmy
    5000 zdjęć rocznie, plus wołanie, plus powiedzmy skanowanie (coby to
    chociaż na www zamieścić). Razu ze 3 lata. Taniocha, nie?
    Po prostu teraz wydatki są inaczej rozłożene - może trochę bardziej
    boleśnie (bo mniej się rozkłada na raty w czasie), ale na dłuższą metę
    analog wyjdzie podobnie, jak nie drożej.

    de Fresz

  • 23. Data: 2009-07-17 12:14:49
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h3pn3l$eu3$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:
    > 5000 zdjęć rocznie

    Serio?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 24. Data: 2009-07-17 12:20:12
    Od: John Smith <u...@e...net>

    l...@l...localdomain napisał(a):
    > W poście <h3pn3l$eu3$1@inews.gazeta.pl>,
    > de Fresz nabazgrał:
    >
    > Serio?

    Miało być profesjonalnie, czyli np 50 ślubów/wesel po trzy rolki na każdy.

    --
    Mirek

  • 25. Data: 2009-07-17 12:36:17
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Zapomnij o cyfrze. Ciesz sie tym co masz i rob zdjecia.
    > Cyfra to badziewie

    Proponuje jeszcze zrezygnowac z komputerow - liczydla sa lepsze.
    I z samochodow - rower tanszy
    Najlepiej wyjechac na bezludna wyspe i żreć surowe ryby...
    Marx

  • 26. Data: 2009-07-17 12:45:55
    Od: "greenman" <e...@f...pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał

    > Miało być profesjonalnie, czyli np 50 ślubów/wesel po trzy rolki na każdy.

    Akurat w "profesjonalnie" koszty nie sa az tak istotne,
    najczesciej wazniejsza jest pewnosc i max kontrola w trakcie pracy
    a tutaj dobrej cyfry nic nie przeskoczy, wiec nie ma tematu
    - te 15 tys PLN wiecej na sprzet nie powinno stanowic problemu.
    ---

  • 27. Data: 2009-07-17 13:15:45
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marx" napisał

    > Proponuje jeszcze zrezygnowac z komputerow - liczydla sa lepsze.
    > I z samochodow - rower tanszy

    To jak rezygnować to na całego - koń jest jeszcze lepszy.
    Bliżej natury.
    I ten wiatr we włosach...

    > Najlepiej wyjechac na bezludna wyspe i żreć surowe ryby...

    Sushi na bezludnej wyspie ?
    Daj spokój człowieku - zaczynam się podniecać ; )))))

    adam

  • 28. Data: 2009-07-17 13:24:28
    Od: John Smith <u...@e...net>

    greenman napisał(a):
> [...]
    > a tutaj dobrej cyfry nic nie przeskoczy, wiec nie ma tematu
    > - te 15 tys PLN wiecej na sprzet nie powinno stanowic problemu.

    Jasna sprawa (dla mnie, bo ktoś tu już ze mną polimeryzował na temat
    pewności wyników pracy z cyfry vs. z analoga).
    Generalnie, w "Profesjonalnie" koszty sprzętu rejestrującego grają małą
    rolę, bo dochodzą koszty świateł, modelek, modeli, statystów,
    rekwizytów, lokalizacji, asystentów, cateringu i sto innych kosztów. Nie
    opłaca się spartolić roboty przez dowolny błąd.

    --
    Mirek

  • 29. Data: 2009-07-17 14:00:28
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 17 Lip, 12:29, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:

    > Ooooo, a co to za religia ? Podoba mi się.
    > ; )
    >
    > adam

    Islam, ignorancie. Widzę, ze marna twoja wiedza w każdej dziedzinie,
    nie tylko z zakresu 4/3.

  • 30. Data: 2009-07-17 14:00:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JB pisze:
    > Slecze od miesiecy przed monitorem i pomino obawy, ze zobacze w
    > odpowiedzi "bylo 1000 razy matolku" napisze o swoich ..............

    Jeśli chcesz robić zdjęcia, to wybierz cokolwiek byle w miarę bez dużych
    wad. Najlepiej pewnie coś pod posiadaną szklarnię.
    Natomiast jeśli chcesz oglądać szumy, piksele, ziarna i sam aparat (od
    każdej strony) to masz raczej problem nie do rozwiązania :) Aczkolwiek
    nie będziesz osamotniony.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl