  • 11. Data: 2009-03-22 09:03:42
    Temat: Re: Przejście z a650is na lustrzankę.
    Od: j...@a...at

    Czy przy
    > funduszach powiedzmy 1600 zł warto przejść na lustrzankę.

    nie warto

    XXX

  • 12. Data: 2009-03-22 11:17:38
    Od: arti <t...@p...onet.pl>

    On 22 Mar, 10:03, j...@a...at wrote:
    > Czy przy

    > nie warto

    Skad wiesz, w czym go ogranicza kompakt, ze tak twierdzisz?

  • 13. Data: 2009-03-22 11:36:26
    Od: arti <t...@p...onet.pl>

    On 22 Mar, 00:16, mg <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Trzeba zacząć chodzić na siłownię ...http://www.youtube.com/watch?v=Qt-NraquF5E

    Wlasnie tego szukalem, idalny na kolejna wycieczke w gory :)

  • 14. Data: 2009-03-22 11:42:04
    Od: j...@a...at

    On 22 Mrz., 12:17, arti <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Skad wiesz, w czym go ogranicza kompakt, ze tak twierdzisz?

    przeciez nie twierdze , ze Go ogranicza kompakt !!!
    ograniczac to bedzie dopiero lustrzanka za 1600 zl - wyrzucone
    pieniadze.

    XXX

  • 15. Data: 2009-03-22 12:26:57
    Od: arti <t...@p...onet.pl>

    On 22 Mar, 12:42, j...@a...at wrote:

    > przeciez nie twierdze , ze Go ogranicza kompakt !!!

    No to jeszcze raz... Autor watku napisal, iz "Nagle zaczęły mi
    przeszkadzać ograniczenia mojego canona.", nastepnie pyta, czy warto
    przejsc na lustrzanke. Na jakiej podstawie stwierdzasz, ze nie warto,
    choc nawet nie wiesz co to za ograniczenia?

    > ograniczac to bedzie dopiero lustrzanka za 1600 zl - wyrzucone
    > pieniadze.

    W czym ograniczac??

  • 16. Data: 2009-03-22 23:13:44
    Od: "nos" <w...@t...pl>

    Warto, chociażby SONY A200 :)

  • 17. Data: 2009-03-28 15:50:52
    Od: kibic <a...@o...pl>

    Przy A650is warto przejść na cokolwiek.
    To świetny aparat poza tym, że strasznie gówniany :]
    Świetny uchwyt, najlepszy ze wszystkich prawie płaskich kompaktów, ale
    szum przy ISO80 to katastrofa. przetwornik tylko 10bit nie tak jak w
    G9.
    zmiana na dowolną lustrzanke zrobi wielka róznice.

  • 18. Data: 2009-03-28 20:33:06
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Czy przy
    > funduszach powiedzmy 1600 zł warto przejść na lustrzankę.

    Imho nie w Polsce (LNIB D40 w USA to $235 plus $200 za 35/1.8DX).

    > Czy nadal najlepsze szkła w możliwie akceptowanej cenie to 50-tki (nie wiem czy
    > jasno się wyraziłem) .

    Tak, 50/1.8 to nadal najtańsze szkło do EOS.

    Proponuję (1600 zł) przetestowac Panasonic LX3.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 19. Data: 2009-03-28 22:10:56
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze gietrzy:

    > Proponuję (1600 zł) przetestowac Panasonic LX3.

    1900.