    Subject: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <3...@g...com>
    <5daf514f$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5daf58c4$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5daf6210$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5dafd32d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 23 Oct 2019 19:31:18 +0200

    W dniu 23.10.2019 o 16:24, s...@g...com pisze:

    > Kogutek zaznaczal lare razy ze zaklada to i owo. I potem zaczal generalizowac.

    Tak zaznaczył, że jak pieszego piedolnął to pieszy wtargnął.

    > Jak sie wyjasnilo co i jak tam bylo to juz sie chyba nie odnosil do tego
    konkretnego przypadku.

    I zadania nie zmieniał, choć już kogucikowi jaj zabrakło żeby się
    załozyć kto zostanie uznany winnym.

    > Ale jesli jednak sie odnosil to jest w bledzie.

    Kogócik w temacie pieszych jest w wiecznym błędzie.

    > Jako jeden z nielicznych jesli nie jako jedyny.

    Doszli nowi.

    > A cala dyskusja to sie generalnie odnosi do ogolnej zasady ze nie nalezy wlazic na
    przejscie bezkrytycznie.

    Nie - dyskusja jest o tym, kto jest winny, a nawet kto jest winny w tym
    konkretnym przypadku. I nikt nie mówi, że przez przejścia należy
    przechodzić bezkrytycznie - jeśli tak twierdzisz, to zacytuj. W tym
    konkretnym przypadku w miarę bezpieczna separacja to około 250 metrów.
    Ciężko, zeby takie warunki zakładać. Tym bardziej, że zdarzy się taki co
    zamiast 100 poleci 120 i okaże się że 250 metrów to mało, a za chwilę
    okaże się, że wogóle nie da się przejść bo z 300 metrów to samochodu z
    chodzika po prostu nie widać.

    > I na moje oko ten watek to tak naprawde bicie sie slepego z gluchym bo jeden nawija
    o konkretnym przypadku a drugi o ogolnym tredzie.

    To jest skutek ogólnego trendu wśród niektórych kierowców, że
    pierwszeństwo pieszego to tak jakby pierwszeństwo kierowców.

    --
    Shrek