    Date: Mon, 21 Oct 2019 18:12:40 +0200
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przejście dla pieszych i BMW

    > Dlatego samochody mają liczniki i na nich należy opierać szacowanie
    > prędkości a nie na własnym poczuciu :)

    Powiedz mi, jak często patrzysz na prędkościomierz? Ja sporadycznie,
    gdyż zazwyczaj wiem ile jadę. Problem zaczyna się, gdy radykalnie
    zmniejsza się prędkość po dłuższym szybkim poruszaniu się.
    Zauważ do czego pisałem - do faktu, że w komfortowych brykach nie ma
    zabawy i nie jeździ się szybko. Czasami jeździ się szybko nawet o tym
    nie wiedząc.

    > A w wypasionych furach zazwyczaj jeżdżą szybko bo to są ludzie którym
    > nawet w niedzielny poranek podczas wyjazdu do lasu się strasznie
    > spieszy. Dużo zarabiają i zbyt dosłownie chyba biorą do siebie
    > powiedzenie "czas to pieniądz". Nie potrafią po całym tygodniu
    > zapierdalania się w weekend wyluzować i zwolnić.

    No, na przykład kobieta z warzywniaka, wsiadająca do nowego X5 w wersji
    M. Tak naprawdę to ludzie zap....ą niezależnie od tego, czym jadą.

    Miłego.
    Irek.N.