    Subject: Re: Przejrzystość schematów...?
    From: wowa <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 06 Feb 2017 19:25:23 +0100

    > trafiłem w mojej karierze do producenta sprężynek w siedlcach...
    >
    > były tam faszystowskie maszyny, niestety byłem za głupi, żeby zrobić
    > zdjęcie...
    >
    > otóż w wielkiej szafie na 20 szynach zamontowane były bramki logiczne
    > w postaci prostokątnych modułów posiadających średnio po 6-10 złączy 3
    > pinowych na kable... wszystkie te bramki były ze sobą w jakiś tam sposób
    > połączone milionem kabelków - i to tworzyło całość... jakiś układ...
    > oczywiście żeby nie było za prosto, to 90% bramek było w jakiś tam sposób
> [...]

    Te bramki to na dyskretnych czy już TTL lub odmiana? Do tej pory mam
    schemat sterownika na kilkudziesięciu kartach A3 odbitek azalitowych.
    Prawie sam TTL. Kiedyś byłem na bieżąco w takiej logice więc może bym
    się podjął. Pewnie z 90% awarii to były złącza. A w tej chwili? Szafa
    do muzeum, dać Atmelka i po problemie :)
    Wojtek