  • Data: 2010-10-28 08:26:43
    Temat: Re: Przejechałem kota
    Od: "Czart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja raz po sarnie, ale samochód co go chciałem wysprzedzać ją utłukł. Ja
    byłem bezpośrednio za nim - ciemna noc i deszcz - sarna wyskoczyła z zarośli
    prosto pod samochód -samochodód skasowany, ja zdążyłem jedynie mocniej rece
    na kierownicy zacisnąć i prosto po tej sarnie...
    Nawet sie nie zatrzymałem żeby samochodziarzy sprawdzić bo się przydygałem,
    że jak stanę to nie będe w stanie utrzymać motocykla, dopiero po kilku
    kilosach mi minęło.

    Po za tym raz kiedyś kurę jeszcze jak chromami jeżdziłem to nogą ją
    zachaczyłem.
    Tak się cieszę że po tej sarnie to nie tamtym motorkiem bo pewnie bym leżał.