  • Data: 2010-10-27 18:21:49
    Temat: Re: Przejechałem kota
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?Użytkownik "Wojtek Sobociński" napisał w wiadomości grup

    Przejechałem dziś rudego kota, z obróżką, w Milanówku na Ludnej. Szok!
    Wyskoczył z prawej strony prosto pod motor, na skos w lewo przez
    jezdnię. Zdążyłem tylko trochę zwolnić i zebrać się w sobie. Potem
    poczułem że wpadł prosto pod koło, przejechałem (?) po nim jakby
    obydwoma, motor ledwo się zachwiał... i po wszystkim. Obejrzałem się -
    kot się przeturlał po jezdni, podniósł się i uciekł. Wtedy dopiero mi
    się gorąco zrobiło.
    ----

    Przytrąbiłem katamaranem w kota sąsiada, widziałem w lusterku jak salto
    robi,
    skubany leżał kilka dni w rowie, potem się pozbierał i żył jeszcze z 2 lata
    tyle że zęby mu wybiło :) to chyba było jego 6 życie :)