  • 1. Data: 2011-07-28 20:10:52
    Temat: Przejazd przez Kraków (W-wa-Zakopane)
    Od: "trans577" <t...@W...gmail.com>

    Witam, będę miał tę niezwykłą przyjemność przejeżdżać przez Kraków w
    (przyszły) piątek ok. godziny 17. Będę jechał od strony Warszawy i kierował
    się na Zakopiankę.
    Pytania:
    1) Jak przedrzeć się przez Kraków? Aleją trzech wieszczy? Mostem Kotlarskim
    i Turowicza-Herberta?
    2) Ile czasu przeznaczyć na Kraków?
    3) Jak sytuacja korkowa za Krakowem na Zakopiance?
    (informacja do następnych podpunktów: kieruję się na Chyżne, Dolny Kubin,
    docelowo do Bańskiej Bystrzycy)
    4) Czy jest na tyle źle, żeby wybrać trasę przez Wolbrom, Chrzanów,
    Andrychów, Żywiec, Korbielów?
    5) A może w ogóle z Warszawy przeprosić się z gierkówką? W piątek ok.12-13
    nie powinno być jeszcze dużego dramatu, tylko mały dramat?

    Z góry dzięki za odpowiedzi!

  • 2. Data: 2011-07-29 00:41:54
    Temat: Re: Przejazd przez Kraków (W-wa-Zakopane)
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    trans577 napisal:

    > Witam, będę miał tę niezwykłą przyjemność przejeżdżać przez Kraków w
    > (przyszły) piątek ok. godziny 17. Będę jechał od strony Warszawy i
    > kierował się na Zakopiankę.

    Całkowicie strzelam i nigdy nie probowalem, ale ja bym probowal przebic sie
    z 7 na 94 (np. przez Bibice) do nowej lacznicy z S7 i potem do A4 i stamtad
    na zakopianke, ale to jest pewnie tez niedobrze, bo zakopianka o tej porze
    moze byc zakorkowana w tamtym kierunku...
    Niech Koledzy z okolic Krakowa mnie poprawia...

    --
    dremka

  • 3. Data: 2011-07-29 10:48:07
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "dremka" <d...@z...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tej porze moze byc zakorkowana w tamtym kierunku...
    > Niech Koledzy z okolic Krakowa mnie poprawia...

    Jadac od Warszawy w Słomnikach po zjechaniu ze sporej górki skręcasz w lewo
    (zaraz przed ostrym lukiem w prawo) i jedziesz cały czas na Kocmyrzów. Przy
    dojazdach do drog z pierwszenstwem trzeba jechac odpowiednio - na pierwszym
    skrzyzowaniu w lewo, na drugim w prawo, na trzecim w prawo. Po tym ostatnim
    jestes juz na DW776, która dojezdza bezposrednio do Krakowa. W samym
    Krakowie trzeba skrecic w lewo w Bulwarowa kolo stacji Arge. Mijasz Al.
    Solidarności, Al. Jana Pawla II/Ptaszyckiego, most na Wiśle i na pierwszych
    swiatlach za mostem skrecasz w lewo w ulice Botewa. Ta ulica to juz
    wlasciwie lacznik do S7.
    Ta trasa bedzie duzo szybsza niz przejazd o 17 w piatek przez centrum
    Krakowa.

    --
    ml

  • 4. Data: 2011-07-29 11:45:35
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Marcin Luty" datowanym 29 lipca 2011 (10:48:07) napisano:

> [...]
    > wlasciwie lacznik do S7.
    > Ta trasa bedzie duzo szybsza niz przejazd o 17 w piatek przez centrum

    Ale wiesz że właśnie prowadzisz go w największe korki? Najpierw dojazd
    z kocmyrzowa remontowaną drogą, jednym pasem, potem remont Półłanki i
    ogromne korki na Klasztornej do mostu i dalej do rybitw. Odcinek
    od kościoła za mostem do Botewa/Rybitw jest zamknięty. Już dużo
    lepszym rozwiązaniem jest jazda do nowego węzła w Modlniczce i
    objechanie Krakowa od zachodu

    --
    Javelin
    Kraków

  • 5. Data: 2011-07-29 15:39:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "trans577" <t...@W...gmail.com> writes:

    > Witam, będę miał tę niezwykłą przyjemność przejeżdżać przez Kraków w
    > (przyszły) piątek ok. godziny 17. Będę jechał od strony Warszawy i
    > kierował się na Zakopiankę.

    Jedziesz siódemką, za Michałowicami są takie fajne serpentyny, zaraz
    za nimi skręcasz w prawo na Bibice - Zielonki, wpadasz na ul. Jasnogórską
    (wylot z Krakowa na Olkusz), w prawo i dojeżdżasz do węzła z nowiutkim
    odcinkiem obwodnicy. Wjeżdżasz na obwodnicę i sruuuu.
    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=13&lat=50.10871
    &lon=19.87768&layers=B00000FTF&mlat=50.11168&mlon=19
    .87390

    Jazdy przez Kraków nie polecam.

    MJ

  • 6. Data: 2011-07-29 16:26:06
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "Javelin" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Ale wiesz że właśnie prowadzisz go w największe korki? Najpierw dojazd
    > z kocmyrzowa remontowaną drogą, jednym pasem,

    Czyli tak jak od kilkudziesieciu lat :), nie ma tragedii naprawde. Mijanki
    zaczynaja sie dopiero kawalek za Kocmyrzowem ale nie w strone Slomnik. A
    przynajmniej mozna sie przejechac rowniotka jak stol obwodnica Prus. Poza
    tym na wlocie w piatek o tej porze nie bedzie korkow w ogole. Jak juz to w
    strone Proszowic.

    > potem remont Półłanki i
    > ogromne korki na Klasztornej do mostu i dalej do rybitw. Odcinek
    > od kościoła za mostem do Botewa/Rybitw jest zamknięty.

    Chyba dawno tedy nie jechales.
    Te samochody do skretu w lewo i slabo ale widoczne po lewej stojace na
    Pollanki tam nie parkuja tylko czekaja na zielone :)
    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/cam_hst.p
    hp?ns=1131

    --
    ml

  • 7. Data: 2011-07-29 16:29:20
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

> [...]
    > Te samochody do skretu w lewo i slabo ale widoczne po lewej stojace na
    > Pollanki tam nie parkuja tylko czekaja na zielone :)

    No i w zasadzie Klasztorna i dalej za mostem jedzie sie w tej chwili bez
    zatrzymania az do swiatel z Botewa. Jezdze tedy codziennie.

    --
    ml

  • 8. Data: 2011-08-01 08:18:59
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Marcin Luty" datowanym 29 lipca 2011 (16:29:20) napisano:

    > No i w zasadzie Klasztorna i dalej za mostem jedzie sie w tej chwili bez
    > zatrzymania az do swiatel z Botewa. Jezdze tedy codziennie.

    Masz rację, przepraszam. Widocznie otwarli bez większych informacji o
    tym.

  • 9. Data: 2011-08-01 20:51:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 20:10:52 +0200, trans577 napisał(a):

    > 1) Jak przedrzeć się przez Kraków? Aleją trzech wieszczy? Mostem Kotlarskim
    > i Turowicza-Herberta?

    W Węgrzcach skręcić na Bibice, dojechać do DK94 i dalej na obwodnicę
    autostradową.

    --