  • Data: 2012-01-02 23:34:11
    Temat: Re: Przejazd do Rzymu i z powrotem - prośba o porady
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    > To troche tak jak i u nas - bylo za duzo wypadkow, to zabronili prowadzic
    > po pijaku :-)

    Jasne, produkując bez opamietania wódę. Do Singapuru nie wwieziesz
    gumy do zucia nawet na własne potrzeby.

    > Prewencja. Teraz zabronia chodzic w szalikach :-)

    Chyba bez.

    nG=Szukaj&sclient=psy-ab&hl=pl&site=&source=hp&oi=im
    age_result_group&sa=X&gbv=2&biw=1132&bih=637&sei=NgM
    CT8qiB4fxsgbgj-3JDw&tbm=isch
    > Ale jesli dobrze widze to zabronili od 1972.

    Ale to chyba chodziło o sztuczne ognie na świeto narodowe i to chyba
    przywrócili. Z tego, co widze w Góglach wyglada tak, że zorganizowane
    pokazy sa dopuszczalne natomiast nie wolno indywidualnie.

    > Zreszta nie wiem po co mieszac Singapur
    > http://www.gmina.swidnica.pl/content/view/2050/1/

    "Zakaz obowiazuje z wyjątkiem" zupełnie bez sensu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl