  • 31. Data: 2011-02-09 11:23:44
    Temat: Re: Przegląd techniczny - brak miejsca - karteczka i.......
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 08/02/2011 17:13, Filip KK wrote:

    > Na chuj Ci druki jakieś człowieku. Mało drzew się marnuje na papierkowe
    > sprawy?? Skoro policja sprawdza podczas kontroli przeglądy rejestracyjne
    > i ubezpieczenia, to wyposażyć ich w dodatkowy soft i możliwość
    > sprawdzania tego w systemie na podstawie nr rejestracyjnych.
    > Wstawianie pieczątek i bazgranie po dokumencie, czyli robienie gówna z
    > dowodu rejestracyjnego pojazdu jest tylko wymysłem komunistycznym.

    "Na chuj", to ja kupie taki samochod bez mozliwosci sprawdzenia
    dokumentow, chyba ze chcesz kazdego potencjalnego klienta wysylac na
    komisariat i niech tam zapyta.

    "Na chuj" to ja wysylam sprzedawcow, ktorzy nie maja zadnej historii
    serwisowej i nawet nie patrze na auto, ktore nie ma przebiegu
    potwierdzonego przez kilka poprzednich przegladow (wbity jest na dokument).

    "Na chuj" to idz pan stad.

    Kamil

  • 32. Data: 2011-02-09 21:11:08
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Tue, 8 Feb 2011 22:33:54 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > No skoro tak, to DR też możesz wymienić wcześniej -- ot choćby tego samego
    > dnia, w którym diagnosta pieczątkę w ostatniej wolnej kratce przybił --
    > wniosek w WK złożyć (rok powinien im wystarczyć na wyprodukowanie)

    Ostatnią pieczątkę już mam z tamtego roku. Pomijając fakt że do 12stu
    pieczątek nie dojdę (pojazd sam ulegnie biodegradacji ;-) to czysto
    teoretycznie lepiej pojechać z karteczką to się "zaoszczędzi" 1 kratkę bo
    WK wklepie tam odpowiednik pieczątki z karteczki. A tak to z 6stej kratki
    przeklepie pieczątkę na 1wszej w nowym dowodzie. Ale to akademickie
    rozważania...

    Więc dla mnie wersja jest taka że jadę już z zapełnionym dowodem na
    przegląd, dostaję karteczkę i następnego dnia z rana stawiam się w WK.
    Czekając na nowy DR, chcę normalne jeździć - w tym wyjazd np. nad morze na
    3 tygodnie.

    O to mi chodziło w pytaniu w tym wątku.
    [ale jak to na pl.* ... poleciał też flame...]

    [cut długa lista]

    No to przyznaję że nie wiedziałem że aż tyle rzeczy tam może być.
    Patrzyłem z punktu widzenia "zwykłego Kowalskiego" a jak widać kombinacji z
    pojazdami specjalnymi może być wiele ......... dzięki za informacje.

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia - NIE. W moim przypadku w DR jest
    > teraz dwóch współwłaścicieli, ale za jakiś czas będzie troje (jeden do
    > wykreślenia, dwóch do dopisania), za rok kolejny do dopisania, za następne
    > dwa lata kolejny -- nie zmieściłoby się na jednej stronie

    To jakiś odpowiednik prania brudnych pieniędzy? ;-)))

    A tak na serio - nigdy nie byłem lub nie miałem współwłaściciela - a tym
    bardziej nie miałem kombinacji jak powyżej.
    Tam jest 5 pól, dosyć wysokich, na adnotacje. Myślę że większości
    "Kowalskim" wystarcza. Najczęściej chyba jest
    współwłaściciel/bank/hak/lpg.......

    > Na pieczątki jest jeszcze 5 miejsc ;P

    U mnie w tym roku też będzie :P

  • 33. Data: 2011-02-09 21:25:59
    Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

> [...]
    > przegląd, dostaję karteczkę i następnego dnia z rana stawiam się w WK.
    > Czekając na nowy DR, chcę normalne jeździć - w tym wyjazd np. nad morze na

    No dokładnie tak jest, dostajesz miękki dowów ważny 30 dni, potem zamieniasz
    go na "twardy" z wbitą datą ostatniego przeglądu.
    Przynajmnie u mnie tak było.
    J.