  • Data: 2010-05-01 20:03:41
    Temat: Re: Przegląd "0" sprowadzonego moto i tablice czasowe
    Od: yos <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Maj, 21:26, trud <t...@o...eu> wrote:
    > Niemcy dają przegląd na dwa lata. U nas ważny jest tylko pierwszy rok. Choć
    > i tak to nie ma znaczenia, bo będziesz musiał jechać na przegląd by
    > uzupełnić dane. Koszt taki sam jak przegląd, więc się nie opłaca.

    W moim przypadku "uzupełnienie danych" podczas przeglądu wyglądało
    tak, że musiałem dowieźć jakieś wydruki z internetu z wymiarami,
    masami itp., bo na stacji diagnostycznej akurat nie mieli w bazie
    danych mojego modelu, a w "briefie" nie wszystko było. A już
    największym debilizmem jest podawanie nacisków na oś w przypadku
    motocykli. Tylko nie mówcie, że trafiłem do złej stacji
    diagnostycznej, bo obskoczyłem trzy różne, chcąc załatwić przegląd bez
    cyrków i od ręki.

    --
    yos