  • 21. Data: 2012-06-23 20:59:54
    Temat: Re: Przedow 4-zylowy, skracany poszukuje :)
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    sted_22AWG_servo_wire_1mtr_R_B_Y_22AWG.html

    > Zaraz Cię opieprzą, że się nie domysliłeś, że to ma być linka i ma
    > być
    > cieńszy. A - swoją droga - mógłbyś najpierw przeczytać te parę
    > postów,
    > które już w temacie napisano...

    no właśnie przeczytałem i poza klasyczną pyskówką zero konkretów
    skrętka występuje w postaci linki również cieńszej AWG28
    jeżeli trzeba tego w krótkich odcinkach rzędu 30-50cm izolacja schodzi
    bez problemu

    jeffrey

  • 22. Data: 2012-06-24 11:06:24
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 23/06/2012 19:15, Jakub Jewuła wrote:
    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Obawiam sie, ze nie do tego co ja ;-)

    Jak ma byc gietkie, to popatrz na Flexivolt-E robiony przez
    Multicontact. Najmniejszy przekroj to 0.1mm^2 jako 26*0.07 albo HK
    0.127mm^2 jako 65*0.05.

    Bardziej gietkiego przewodu nie widzialem.

    --
    Jerry1111