  • 1. Data: 2012-06-21 07:58:17
    Temat: Przedow 4-zylowy, skracany poszukuje :)
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czesc :)

    Szukam przewodu skrecanego cos jak taki:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__5489__Twi
    sted_22AWG_servo_wire_1mtr_R_B_Y_22AWG.html
    ale cztery zyly, przekroj maly - okolo 0.1-0.15mm

    Jak wklepac "skretka" w google to wiadomo co wyszukuje ;)

    Podpowiecie za czym googlac?

    Jakub

  • 2. Data: 2012-06-21 10:20:04
    Temat: Re: Przedow 4-zylowy, skracany poszukuje :)
    Od: shg <s...@g...com>

    On Jun 21, 7:58 am, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    taki:http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__5489
    __Twisted_22AWG_servo_...
    > ale cztery zyly, przekroj maly - okolo 0.1-0.15mm

    Cztery przewody w różnokolorowej izolacji, wiertarka i suszarka do
    włosów albo wanna z gorącą wodą.
    Ile km potrzebujesz?

  • 3. Data: 2012-06-21 11:16:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "shg" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Cztery przewody w różnokolorowej izolacji, wiertarka i suszarka do
    > włosów albo wanna z gorącą wodą.
    > Ile km potrzebujesz?

    Jeden wystarczy.

    Ale wolalbym nie robic druciarstwa - nie mam na to po prostu czasu.

  • 4. Data: 2012-06-21 11:24:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Thursday, June 21, 2012, 11:16:25 AM, you wrote:

    > Jeden wystarczy.
    > Ale wolalbym nie robic druciarstwa - nie mam na to po prostu czasu.

    Zajmie Ci to mniej czasu niż szukanie krosówki o tak małej średnicy
    żył. Bo 4x0.5 jest dostępna od ręki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2012-06-21 11:49:24
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Zajmie Ci to mniej czasu niż szukanie krosówki o tak małej średnicy
    > żył. Bo 4x0.5 jest dostępna od ręki.

    Dobra daje sie przekonac ;)

    To teraz gdzie kupic cztery pojedyncze przewody <> 0.1mm
    w czterech roznych kolorach?

  • 6. Data: 2012-06-21 11:58:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Thursday, June 21, 2012, 11:49:24 AM, you wrote:

    > Dobra daje sie przekonac ;)
    > To teraz gdzie kupic cztery pojedyncze przewody <> 0.1mm
    > w czterech roznych kolorach?

    łatwiej bedzie o kynar 0.2 w izolacji teflonowej...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-06-21 12:33:09
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Kynar to chyba drut?
    Musi byc linka - przewod bedzie sie poruszal...

  • 8. Data: 2012-06-21 12:37:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Thursday, June 21, 2012, 12:33:09 PM, you wrote:

    > Kynar to chyba drut?
    > Musi byc linka - przewod bedzie sie poruszal...

    Z Tobą to jak z tym Polakiem, co w Anglii piłkę do metalu kupował :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2012-06-21 17:47:15
    Od: "Pitlab" <p...@p...wp.pl>

    wiadomości news:5917384261$20120621123757@squadack.com...

    > Z Tobą to jak z tym Polakiem, co w Anglii piłkę do metalu kupował :(

    Dlaczego? Przecież od początku jasno mówi że chce linkę.

    Różnokolorowe linki 0,12mm^2 kupuję w TME. Mam na stanie 5 kolorów.
    Tutaj masz całą kategorię linek jednożyłowych z wyszukiwarką parametryczną:
    http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_category=100147&pag
    e=1
    Jak wygladają finalne wiązki zobaczysz u mnie w sklepie.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 10. Data: 2012-06-21 19:51:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pitlab,

    Thursday, June 21, 2012, 5:47:15 PM, you wrote:

    > Dlaczego? Przecież od początku jasno mówi że chce linkę.

    Gdzie?

    [...]

    --
    Best regards,