  • 31. Data: 2010-02-19 00:56:55
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 00:11:47 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Nigdy mi się nie zdarzyło, żeby w RWD najpierw poszedł przód. Zawsze leciał
    >w poślizg najpierw tył.

    Bo macie dwie zupelnie inne sprawy na mysli.

    A poza tym na sniegu w scierce najpierw mi uciekal przod.
    Ale to byc moze kwestia opon byla.

    J.

  • 32. Data: 2010-02-19 00:59:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 00:03:28 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Nie. Dlatego, że jak wejdą w poślizg przodem, to bardzo ciężko z niego
    >wychodzą.

    Hm, mam wrazenie ze koledzy zadnego rajdu nie widzieli.

    Polecam na youtube walimskie patelnie.

    J.

  • 33. Data: 2010-02-19 15:37:31
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    MarcinJM wrote:

    > Oczywiscie. Doskonale wiem jaki blad popelnilem. Dodatkowo zamiast
    > natychmiast dac gaz na dno i miec szanse wybrnac z sytuacji puscilem go.
    > Obecnie po wielu godzinach treningow to sie nie zdarza. Naprawde komus
    > sie wydaje, ze "w takiej sytuacji zrobie to i to" to sie rzeczywiscie
    > tylko wydaje. Jesli odruchy sa niewytrenowane to cala teorie szlag
    > trafia na polu walki :)

    Tu film szkoleniowy, jak to należy robić :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=gPCGnkApnDU

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 34. Data: 2010-02-20 07:21:12
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Yans van Horn pisze:
    > Tu film szkoleniowy, jak to należy robić :-)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=gPCGnkApnDU

    Nie tak do konca, mogl pociagnac jeszcze slizg 10-20m z pedalem w
    podlodze. Oczywiscie "na oko" bo pewnie sa powody dla ktorych tego nie
    uczynil :) Nie wiadomo jaka moc tego auta i jaki naped, czy w ogole
    fizycznie by sie dalo. Bo opony mocno kleily, wiec pewnie slicki.

    Jednakze przytomnosc umyslu i refleks niesamowite. Moze raczej dobrze
    wytrenowane.

    Raczej tutaj jest wzorcowa szkoleniowka "dla mas pracujacych":
    http://www.youtube.com/watch?v=_U5isCL83U4

    MarcinJM

  • 35. Data: 2010-02-21 21:12:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 00:59:20 +0100, J.F. napisał(a):

    > Hm, mam wrazenie ze koledzy zadnego rajdu nie widzieli.

    Jarek, na rajdzie, to samochód jest wkładany w poślizg, a nie wpada w
    niego.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 36. Data: 2010-02-21 22:30:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 21:12:40 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Jarek, na rajdzie, to samochód jest wkładany w poślizg, a nie wpada w
    >niego.

    Ale widac ze jak kierowca potrafi, to zasadniczo auto wychodzi z
    poslizgu wtedy kiedy trzeba :-)

    J.

  • 37. Data: 2010-02-21 23:09:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    J.F. pisze:

    > Ale widac ze jak kierowca potrafi, to zasadniczo auto wychodzi z
    > poslizgu wtedy kiedy trzeba :-)

    Bo to się nazywa poślizg kontrolowany. To trochę inne cudo, niż to co
    wyczyniają miszczowie na drogach publicznych.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 38. Data: 2010-02-23 05:20:18
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Czyżby przednionapędóweczki zawiodły?
    http://www.smog.pl/wideo/32132/kolejna_fatalna_droga
    _w_szczecinie_uwazajcie_kierowcy/
    <rotfl>

    Oblodzona górka :D
    http://www.smog.pl/wideo/31903/feralna_oblodzona_gor
    ka_hamulce_cie_nie_uratuja/
    <lol>

    Bonus:
    http://www.smog.pl/wideo/31170/wypadki_drogowe_w_mos
    kwie_mocne/ <grubo>
    Ostatnie najlepsze :P

  • 39. Data: 2010-03-24 20:11:38
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Feb 2010 05:20:18 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >Czyżby przednionapędóweczki zawiodły?
    >http://www.smog.pl/wideo/32132/kolejna_fatalna_drog
    a_w_szczecinie_uwazajcie_kierowcy/
    ><rotfl>

    Ja bym raczej obstawiał kiepskie opony. Miałem to samo w tym roku. Po
    weekendowych opadach śniegu nie mogłem wyjechać z parkingu.

    >Oblodzona górka :D
    >http://www.smog.pl/wideo/31903/feralna_oblodzona_go
    rka_hamulce_cie_nie_uratuja/
    ><lol>