-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Adam Czajka <n...@p...v>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
Date: Thu, 18 Feb 2010 11:12:46 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <hlj3q7$6uo$1@news.onet.pl>
References: <hl1pap$bco$6@news.task.gda.pl> <0...@n...onet.pl>
<hl7qji$gqe$1@news.task.gda.pl>
<3...@q...googlegroups.com>
<hlgmr3$mcu$1@news.task.gda.pl>
<9...@b...googlegroups.com>
<hlgpnu$ps2$1@news.task.gda.pl>
<e...@g...googlegroups.com>
<hlguce$gv$1@news.task.gda.pl> <hliuu8$nh2$1@news.onet.pl>
<hlivpp$q48$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: nat-be2.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1266487943 7128 212.76.37.166 (18 Feb 2010 10:12:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 10:12:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hlivpp$q48$1@news.onet.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 100218-0, 2010-02-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256746
[ ukryj nagłówki ]hey
MarcinJM pisze:
> Adam Czajka pisze:
>
>> To trzeba było naprawić samochód, a nie zmieniać. Żeby w FWD wpaść w
>> taki poślizg, w którym tył by cię wyprzedził to trzeba ręcznego użyć.
>> Ale jak ktoś jeździ bez amortyzatorów z tyłu, to sam się prosi o kłopot.
>> Typowe zachowanie FWD gdy za szybko wejdzie w zakręt lub gdy się w nim
>> zacznie hamować to wyjeżdżanie na zewnątrz łuku.
> Doprawdy?
> http://www.youtube.com/watch?v=oJ5tIhXPg14
> Nie dotykalem recznego, ba w ogole nie uzylem hampli.
Przeanalizuj rzetelnie własny film i odpowiedz jak jego treść ma się
do typowego zachowania FWD w zakrętach, a tym bardziej jak się ma do
zimowej jazdy po 3pasmówce w mieście, od czego zaczął się wątek?
W 4 sek. zaczynasz ścinać zakręt, w 5 sek. prawym przednim kołem łapiesz
miękką, zarośniętą trawą krawędź pola i do tego dochodzi redukcja do II
i za mało gazu, więc dodatkowo zwiększasz siłę jego hamowania. To koło
zaczyna robić za oś, a samochód za poruszającą się wskazówkę zegara, to
musi się obrócić.
--
Pozdrawiam
Adam Czajka
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.10 11:21 Adam Czajka
- 18.02.10 14:22 Mirek Ptak
- 18.02.10 14:24 Mirek Ptak
- 19.02.10 00:03 Adam Płaszczyca
- 19.02.10 00:11 Adam Płaszczyca
- 19.02.10 00:56 J.F.
- 19.02.10 00:59 J.F.
- 19.02.10 15:37 Yans van Horn
- 20.02.10 07:21 MarcinJM
- 21.02.10 21:12 Adam Płaszczyca
- 21.02.10 22:30 J.F.
- 21.02.10 23:09 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 23.02.10 05:20 Filip KK
- 24.03.10 20:11 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=