  • Data: 2010-02-14 04:33:04
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-13 13:09, bartekkr pisze:

    > To moze ja sie wypowiem. Moj stary, poczciwy MB W124 E320 kombi znow spedza
    > zime w garazu. Tyl jest tak lekki, ze w ogole sie nie trzyma. Kupilem mu
    > nowe UG7+

    Dowiadywałem się u wielu specjalistów od opon, jakie mam opony kupić
    konkretnie do BMW o konkretnym rozmiarze. I słyszałem od znajomego
    (wulkanizatora), że mam zapomnieć o tych oponach co wymieniłeś.

    BMW - Będę Mercedesy Wyprzedzał... Może coś w tym jest?

    Ale dzisiaj prułem za taksówką e-klasą (okular) i powiem Ci szczerze, że
    tak chłop cisnął, że byłem w szoku... Nie było to szalenie szybko, bo
    momentami musiałem za nim zwalniać ale pewnie jechał i bardzo ładnie
    wchodził w zakręty (bez poślizgów). Na pewno nie miał byle jakich opon.