    From: Czarek Daniluk <c...@u...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Fri, 12 Feb 2010 19:04:18 +0100
    <op.u7zau9dupq3u2r@mobilekone> <hl1ruh$ne5$1@inews.gazeta.pl>
    <hl1sds$n2q$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hl30dm$sp2$1@inews.gazeta.pl>
    <hl3742$vho$5@news.task.gda.pl> <hl384q$ob3$1@inews.gazeta.pl>
    <hl39kh$vho$10@news.task.gda.pl> <hl3ag8$rah$1@news.onet.pl>
    <hl3cb9$vho$13@news.task.gda.pl> <hl3chk$ade$1@inews.gazeta.pl>
    <hl3df3$vho$17@news.task.gda.pl> <hl3h62$e7t$1@news.onet.pl>
    <hl3hi8$k54$4@news.task.gda.pl> <hl3io0$j5b$1@news.onet.pl>
    <hl3ji9$k54$7@news.task.gda.pl> <hl412o$67k$1@mx1.internetia.pl>
    <hl41q3$8vl$2@news.task.gda.pl>

    W dniu 2010-02-12 18:06, Filip KK pisze:

    > Nie mierz innych swoją miarą kolego, bo możesz się zdziwić.

    No właśnie jak czytam to nie wiem co mam myśleć - przecież sam właśnie
    to robisz !!

    Przeczytaj je jeszcze raz swoje wypowiedzi - właśnie mierzysz innych
    swoją miarą !! prędzej Ty wylądujesz w rowie swoją bryką niż ja, bo ja
    jak widzę to mam w czaszce jeszcze trochę zdrowego rozsądku, którego
    Tobie brakuje, tylko się licytujesz jakich Ty rozumów nie zjadłeś.
    Niejeden taki który chwalił się już wącha kwiatki od dołu.
    Hołek też niby jaki to on nie jest, a potrafił dupą wjeżdżać komuś na
    posesję - tyle że On potrafi się przyznać że przesadził, Ty natomiast
    powiedziałbyś że to nie Twoja wina.

    Nie wiem czy pozdrawiać, EOT bo widzę nie ma co dyskutować z mistrzem
    wszechświata za kierownicą.