    From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Fri, 12 Feb 2010 13:26:31 +0100

    Filip KK pisze:

    > To moja pierwsza zima w BMW i z radością patrzę jak pada kolejny śnieg,
    > zasypując jezdnię, bo wiem że sobie polatam.. Bo wiem, że mało kto
    > wyjedzie z parkingu. W największe śniegi, gdy ulica jest zasypana, mało
    > kto wyjeżdża, taka jest prawda. Ale taksówki (MB) jeżdżą zawsze.
    >
    > Podstawa w tylnym napędzie to dobre opony.

    Już widziałem takich - z prostego parkingu zasypanego nieźle śniegiem, z
    koleinami, ubitym itp. wyjeżdżał z dobre 10 minut starszym 323.
    Wsiadłem w głupiego golfa, odpaliłem, nie ruszając gazu wsadziłem
    wsteczny - wycofałem, wrzuciłem 1 i wyjechałem nawet bez 1go
    przekręcenia kołami w miejscu.

    Dziękuję za takie RWD gdzie będe się zastanawiał czy zaparkuję i czy
    później wyjadę, tego samego widziałem z tydzień później też
    kombinującego żeby wyjechać.

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Z ciekawości jak go jeszcze zobaczę luknę na laczki ;)