  • 1. Data: 2017-08-04 10:43:28
    Temat: Re: Przednie kontrolowanie tylnej lampki ROWEROWEJ?
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-04 o 01:13, Yerine Ictimai pisze:
    > Poradzcie jak zrobic przelacznik z przodu, np na kierownicy
    > roweru, np dla takiej fajnej i taniej lampki ladowanej energia
    > solarna? Albo po prostu pokazcie oferte gotowego
    > produktu?

    A teraz jeszcze napisz mi jak chcesz w bezpieczny sposób sprawdzić czy
    lampka świeci i w jaki trybie?
    Ja tego nie potrafię zrobić bez zsiadania z roweru (lampka na tylnym
    błotniku).

    Według mnie najbezpieczniejszym trybem świecenia lampki tylnej jest
    świecenie impulsowe cały czas w trakcie użytkowania roweru, niezależnie
    czy dzień czy nocy - lampka na dynamo z podtrzymaniem podłączona bez
    wyłącznika.

    --
    AWa.