  • 1. Data: 2012-06-25 18:59:36
    Temat: Przedłużenie umowy w Play.
    Od: Dylon <d...@u...pl>

    Cześć.

    Czy ktoś, kto przedłużał ostatnio umowę indywidualną w Play mógłby się
    pochwalić czy coś "wywalczył"?
    Minuty i pakiety danych Play ma dość dobre, więc chyba można coś zyskać
    tylko w cenach telefonów?

    No i ważne pytanie to gdzie załatwiać aby zyskać? W salonach? A może
    przez play24?

    Akurat przydałby mi się jakiś lepszy tel... może sgs3? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 2. Data: 2012-06-25 19:05:34
    Temat: Re: Przedłużenie umowy w Play.
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Dylon" <d...@u...pl> napisał:

    > No i ważne pytanie to gdzie załatwiać aby zyskać? W salonach? A może
    > przez play24?

    U przedstawiciela biznesowego, u którego od dłuższego czasu można podpisać umowę
    na osobę fizyczną.

  • 3. Data: 2012-06-25 22:05:47
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 25.06.2012 19:05, Tomek pisze:

    > U przedstawiciela biznesowego, u którego od dłuższego czasu można
    > podpisać umowę na osobę fizyczną.

    no..... mnie się nie udaje od marca. jakoś tak oferty zmarniały, a
    przedstawiciel biznesowy, jak słyszy że chce najtańszy abonament, to
    zapomina oddzwonić, albo tworzy mi ekstra oferty czytając je z
    ogólnodostępnej książeczki reklamowej. Możesz mieć ciężko coś wywalczyć.
    ToMasz

  • 4. Data: 2012-06-25 22:59:48
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał:

    > przedstawiciel biznesowy, jak słyszy że chce najtańszy abonament, to zapomina
    > oddzwonić

    Ja na swojego nie narzekam, a i sam dzwoni do poleconych znajomych, którzy są
    zainteresowani ofertą Play. Może popytaj u siebie czy ktoś zna jakiegoś
    sensownego przedstawiciela.