  • 1. Data: 2009-04-08 07:00:32
    Temat: Przedłuzenie umowy plus - co mogą mi zaproponoac
    Od: "Agnieszka" <i...@p...fm>

    Juz po raz kolejny walcze z panią ze słuchawki i trace ciepliwosc...

    Tel na firme
    abonament 70 zł -120 min - rok temu dali mi 40% rabatu,
    dodatkowo wykupiłem za 10 zł - 10 h z 3 numerami.

    W tym roku proponują mi to samo :/ + 100 min na rok, czyli wychodzi jakies
    130 min do wszystkich, tylko ze tu jeszcze mogę wykupic swojaki...

    Powiedziałem ze chce ten nowy abonamet z takim samym rabatem, ale na nowy
    abonament dają mi 15 % rabatu,to sie rozesmiałem..

    Ktoś przedłuzał ostatnio umowę? co mogą zaoferoac, nie mam zamiaru czekac
    kolejnych 2 miesięcy, płacic abo bez rabatu, az w koncu dadzą mi jakąs
    sensowną propozycje ..

    W play jak nie biore telefonu dają mi 380min do wszystkich za 60 zł, tyle ze
    minuty nie przechodzą na kolejne miesiące ...(jest tujakis chaczyk) ??

  • 2. Data: 2009-04-08 07:23:22
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <i...@p...fm> napisał w wiadomości

    >jest tujakis chaczyk) ??

    Znalazłem go - "c" jest wyraźnie elementem niepożądanym, powinno wzmóc
    ostrożność
    w podejściu do oferty.

    tl

  • 3. Data: 2009-04-08 10:34:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > W play jak nie biore telefonu dają mi 380min do wszystkich za 60 zł, tyle
    > ze
    > minuty nie przechodzą na kolejne miesiące ...(jest tujakis chaczyk) ??

    To jest właśnie ten haczyk, wygadasz te 380 min? Bo jak nie to nawet jak by
    ci dali 3800min czy 38.000 min za 60zł niczego to nie zmienia bo nie
    "zyskujesz" zaoszczędzonych minut.

  • 4. Data: 2009-04-08 15:52:52
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Tel na firme
    > abonament 70 zł -120 min - rok temu dali mi 40% rabatu,
    > dodatkowo wykupiłem za 10 zł - 10 h z 3 numerami.
    [cut]

    Usiąść, policzyć ile się dzwoni, do kogo, czy nowy tel. jest potrzebny i jak
    zadzwoni pani od utrzymania klienta to powiedzieć, ze w Play masz o wiele
    więcej minut i albo zaproponują coś sensownego albo przenosisz się do
    konkurencji.
    Przenosiny to nie lot na księżyc, załatwiasz to bezproblemowo.

  • 5. Data: 2009-04-09 07:41:33
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    > W play jak nie biore telefonu dają mi 380min do wszystkich za 60 zł, tyle
    > ze
    > minuty nie przechodzą na kolejne miesiące ...(jest tujakis chaczyk) ??

    cos nie moge znalezc oferty na stronie

    w erze bez telefonu dostalem 170min na roczną umowę za 50zł do wszystkich
    sieci
    myslalem, ze to super oferta.

    jeśli jest jak piszesz to pod koniec roku przenosze moj nr do Play.

    czy moze faktycznie ta oferta ma jakąś "*"

    ?

  • 6. Data: 2009-04-09 10:18:29
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 9 Apr 2009 09:41:33 +0200, amir napisał(a):

    > cos nie moge znalezc oferty na stronie
    >
    > w erze bez telefonu dostalem 170min na roczn? umowe za 50z? do wszystkich
    > sieci
    > myslalem, ze to super oferta.

    Jeszcze jakieś 2 miesiące temu to była super oferta :)

    Pozdrawiam
    Tony

  • 7. Data: 2009-04-10 08:13:19
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

> [...]

    tyle ze
    > minuty nie przechodzą na kolejne miesiące ...(jest tujakis chaczyk) ??

    Haczyk jest w tym ze troche glupio miec telefon firmowy w sieci ktora
    sepi pieniadze dla swoich klientow od ich klientow.
    Jak ktos wie o co chodzi to firmowy telefon w Playu moze miec naprawde
    biedna firma.

    pozdrawiam, leszek

  • 8. Data: 2009-04-10 08:21:13
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > sepi pieniadze dla swoich klientow od ich klientow.
    > Jak ktos wie o co chodzi to firmowy telefon w Playu moze miec naprawde

    ROTFL!!!!

  • 9. Data: 2009-04-10 10:31:24
    Od: "Paweł Łukawski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak ktos wie o co chodzi to firmowy telefon w Playu moze miec naprawde
    > biedna firma.

    ale potrafisz to jakoś wesprzeć? jak liczę firmowo to mnie interesują niskie
    koszty i jak największy zysk, a nie "prestiż" operatora, ten to trzeba
    samemu mieć robiąc albo dobre interesy (zarabiać) albo być jakąś 'szyszką'
    to wtedy aparat może być drogim gadżetem.
    Reasumując wisi mi w jakiej sieci masz telefon, jak mam do Ciebie interes to
    dzwonię, jak ktoś ma do mnie to dzwoni, jak ktoś chce pogadać o "dupie
    Maryni" to jego problem, ja wolałbym z tą "dupą" gdzieś pójść ;P
    Ale do rzeczy w czym przeszkadza posiadanie telefonu (abonamentu) w Playu? W
    większym wydawaniu gotówki? Można ją przeznaczyć na cokolwiek.
    Zresztą obecnie OIDP jakiś raport UKE czy innej organizacji mówi że
    najtańsze firmowe to akurat są w Orange. Pytanie tylko czy aby na pewno.
    Prywatnie też interesuje mnie najniższy koszt minuty, i naprawdę nie chcę
    wnikać kto w jakiej sieci jest, a sądzę że plejowców jest i będzie coraz
    więcej.
    W końcu ludzie to nie idioci których każda reklama przekona, jeśli by tak
    było ... to nie kupili by żadnego telefonu w żadnej sieci, bo nie
    potrafiliby się zdecydować, reklamy idą non stop i każda zachwala że jest
    najtańsza.

    Paweł Łukawski

  • 10. Data: 2009-04-11 13:32:49
    Od: CozzY <C...@c...pl>

    Agnieszka pisze:
> [...]
    > minuty nie przechodzą na kolejne miesiące ...(jest tujakis chaczyk) ??

    Jestem w dokładnie tym samym punkcie. Tydzień temu w piątek złożyłem
    rezygnację, na drugi dzień pod "tajnym" numerem kobieta dorzuciła chyba
    150 minut/mc, z ceną telefonu zeszła o 80 pln (E71) + jeszcze jakieś
    cuda, ale powiedziałem że play daje mi 380 min/mc i 95% rabatu na
    abonament przez pół roku za przejście i miłej pani się głos załamał.
    Dzisiaj dostałem list z Plusa żebym zadzwonił pod kolejny numer, to
    jeszcze coś na mnie czeka... Mi tam się nie spieszy. Trochę ich jeszcze
    potrzymam. Zwłaszcza że weszły teraz nowe promocje i za abo ok. 100 pln
    netto (tyle płace obecnie) z marszu dostaje się ponad 400 min/mc.
    Wszystko byłoby fajnie gdyby rozmowy międzynarodowe (UE) i roaming
    schodził z abo (tak jak teraz mam w biznesklasie 100) a nie był osobno
    naliczany. Poczekamy zobaczymy.

    --
    CozzY