  • 1. Data: 2009-04-07 16:00:10
    Temat: Pomarańczowe zagadki taryfowe
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    1. Mam sobie taką taryfę
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2757/2823641
    .pdf z włączonym
    multipopem.

    Poniżej jest screen z orange online:
    http://i44.tinypic.com/r7vw9g.jpg

    Dokąd zadzwoniłem i z którego punktu taryfy wynika, ile mi naliczono?

    2. (Ta jest chyba łatwiejsza)
    Taryfa jak wyżej - połączenie z "bezpłatnym" międzynarodowym 00800.

    Wg regulaminu nieustającej promocji
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2694/2759348
    .pdf
    a zwłaszcza:

    2. Opłaty za połączenia z numerami infolinii i serwisów
    audiotekstowych oraz numerami infolinii międzynarodowych,
    określonymi w niniejszym Regulaminie naliczane są zgodnie z
    opłatą do sieci stacjonarnej w posiadanym przez Abonenta planie
    taryfowym lub w posiadanej przez Użytkownika taryfie z wyłączeniem
    usług obniżających koszty połączeń za każdą rozpoczętą minutę
    połączenia. W zakresie połączeń z numerami abonenckimi, określonymi w
    ramach usługi ,,Dostęp do numerów infolinii i serwisów
    audiotekstowych" nie jest dostępna usługa naliczania
    sekundowego. Nie obowiązują również zniżki i upusty dotyczące
    połączeń wynikające z cennika bądź oferty promocyjnej, z której
    korzysta Abonent lub Użytkownik.

    koszt połączenia to 0,65 PLN/min z taktem 60/60. Ile zapłaciłem za
    połączenie 0:42 min?

    Przemek

  • 2. Data: 2009-04-07 16:31:45
    Temat: Re: Pomarańczowe zagadki taryfowe
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Przemysław Kowalik pisze:

    > koszt połączenia to 0,65 PLN/min z taktem 60/60. Ile zapłaciłem za
    > połączenie 0:42 min?

    0,80 PLN ?

  • 3. Data: 2009-04-07 16:36:39
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > 0,80 PLN ?

    Dokładnie tak, ale dlaczego? I czy w innych taryfach też będzie 0,80?

    Przemek

  • 4. Data: 2009-04-07 16:52:00
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Przemysław Kowalik pisze:

    > Dokładnie tak, ale dlaczego?

    Bo tyle było za czasów Nowego POPa. I tak zostało. ;-)

    > I czy w innych taryfach też będzie 0,80?

    W Nowym Orange Go już nie, bo udało mi się w końcu niektórym
    wyperswadować, że to nie do końca jest tak, jak ma być... Szczerze
    mówiąc myślałem, że poprawili w innych taryfach także...

    Naciskaj na BOK przy każdym połączeniu, to poprawią. ;-)

    WN

  • 5. Data: 2009-04-07 23:07:24
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > Bo tyle było za czasów Nowego POPa. I tak zostało. ;-)

    No i słusznie, bo w Nowym POPie 0,80 to była bazowa stawka na
    stacjonarne. Ale coś mi się kojarzy, że w poprzedniej wersji promocji na
    00800 i IN była we wszystkich taryfach stawka 0,80 na 00800 oraz 801,
    więc może to dlatego.

    > W Nowym Orange Go już nie, bo udało mi się w końcu niektórym
    > wyperswadować, że to nie do końca jest tak, jak ma być... Szczerze

    A w Go to jest 0,60 czy załapuje się na stawkę malejącą?

    > mówiąc myślałem, że poprawili w innych taryfach także...
    >
    > Naciskaj na BOK przy każdym połączeniu, to poprawią. ;-)

    E tam, tak naprawdę to 00800 nie potrzebuję, więc szkoda mi na to czasu
    :-). BTW, mogliby poprawić w regulaminie promocji 300/400 na 703/704...

    Przemek

  • 6. Data: 2009-04-08 18:10:33
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Przemysław Kowalik pisze:

> [...]
    > stacjonarne. Ale coś mi się kojarzy, że w poprzedniej wersji promocji na
    > 00800 i IN była we wszystkich taryfach stawka 0,80 na 00800 oraz 801,

    Chyba tak.

    > A w Go to jest 0,60 czy załapuje się na stawkę malejącą?

    Stawka cennikowa. Stawka malejąca jest w cenniku, więc się załapuje.

  • 7. Data: 2009-04-09 22:45:12
    Od: n...@g...com

    No to chyba trzeba zarekalmować- albow BOKu, albo online

  • 8. Data: 2009-04-09 23:10:37
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > Stawka cennikowa. Stawka malejąca jest w cenniku, więc się załapuje.

    No to fajnie. Rozumiem zatem, że za 0,20 można mieć także 801 i 804,
    także te, które z matuszki telepsy kosztują sporo więcej - zwłaszcza 801
    4 i 804 4 :-).

    BTW, czy połączenia do VoIPów (0)39 w Orange są rozliczane jak normalne
    stacjonarne z 49 stref czy jakoś inaczej (nie mogę się tego doszukać)?

    Przemek

  • 9. Data: 2009-04-09 23:24:36
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik n...@g...com napisał:
    > No to chyba trzeba zarekalmować- albow BOKu, albo online
    Hmm, ale czy to przejdzie? Tzn. ten 00 800 raczej tak, ale co z
    pierwszym przypadkiem czyli numerem 216 100 123 za 8,28? Nie jest to
    numer krajowy (strefa numeracyjna 21 nie istnieje). To było zrealizowane
    połączenie międzynarodowe (nie z Tunezją +216, kosztowałoby zresztą
    2,93), tylko numer został okrojony przez Orange online z początkowych
    cyfr. Cały dowcip polega na tym, że moim zdaniem to połączenie chyba nie
    powinno być zrealizowane...;-)

    Przemek

  • 10. Data: 2009-04-10 15:19:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> writes:

> [...]
    > zrealizowane połączenie międzynarodowe (nie z Tunezją +216,
    > kosztowałoby zresztą 2,93), tylko numer został okrojony przez Orange

    Tym bardziej. Niesprawny system billingowy jest podstawą do
    zakwestionowania faktury w całości. 8-)

    > Cały dowcip polega na tym, że moim zdaniem to połączenie chyba nie
    > powinno być zrealizowane...;-)

    Bez znaczenia dla reklamacji. Ale przyznaj się, dlaczego nie powinno,
    i dokąd właściwie dzwoniłeś?

    MJ