  • 1. Data: 2010-09-03 09:41:20
    Temat: Przedłużacz radiowy RS232
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Potrzebuję połączenia radiowego które zastąpi istniejące połaczenie kablem
    RS232.
    Najchętniej jakis gotowy moduł PCB z antenką.

    Dysponuję zasilaniem 24V, ale tutaj łatwo dodać jakiś stabilizator w razie
    potrzeby.

    Wymagany zasięg ok. 20-30m w budynku
    Szybkość transmisji - 19200 max.

    Proszę o propozycje sprawdzonych rozwiązań.

    Pozdrawiam
    EM

  • 2. Data: 2010-09-03 10:21:11
    Temat: Re: Przedłużacz radiowy RS232
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 03.09.2010 11:41, EM pisze:
> [...]
    >
    > Wymagany zasięg ok. 20-30m w budynku
    > Szybkość transmisji - 19200 max.
    >
    > Proszę o propozycje sprawdzonych rozwiązań.

    Seguro ma za 20 zł moduły. Małe, fajne, jeszcze nie sprawdzałem czy w
    rzeczywistości wyciągają te kilkadziesiąt metrów. Kilkanaście - tak.

    Michoo

  • 3. Data: 2010-09-03 11:57:45
    Temat: Re: Przed?u?acz radiowy RS232
    Od: Andrzej Augustynowicz <a...@c...pl>

    W dniu 2010-09-03 11:41, EM pisze:
    > Witam
    > Potrzebuj? po??czenia radiowego kt?re zast?pi istniej?ce po?aczenie kablem
    > RS232.

    http://www.elmark.com.pl/products/produkty/index.php
    ?id=245

    --
    Pozdrawiam,
    AA

  • 4. Data: 2010-09-03 12:40:56
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > http://www.elmark.com.pl/products/produkty/index.php
    ?id=245

    Dziękuję, czyli nie da rady znaleźć coś prostego, taniego i od razu z RS232?
    Te tańsze moduły ISS z Seguro są na SPI.

    Będę jeszcze musiał poszukać...
    EM

  • 5. Data: 2010-09-03 21:49:26
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    W dniu 2010-09-03 11:41, EM pisze:
    > Witam
    > Potrzebuj? po??czenia radiowego kt?re zast?pi istniej?ce po?aczenie kablem
    > RS232.
    > Najch?tniej jakis gotowy modu? PCB z antenk?.
    >
    > Dysponuj? zasilaniem 24V, ale tutaj ?atwo doda? jaki? stabilizator w razie
    > potrzeby.
    >
    > Wymagany zasi?g ok. 20-30m w budynku
    > Szybko?? transmisji - 19200 max.
    >
    > Prosz? o propozycje sprawdzonych rozwi?za?.
    >
    > Pozdrawiam
    > EM

    W tme.pl są gotowe konwertery RS232-Bluetooth - z jednej strony DB9 z
    drugiej antenka. Działają od ręki.

    --
    Filip.

  • 6. Data: 2010-09-03 21:49:58
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    EM wrote:

    > Proszę o propozycje sprawdzonych rozwiązań.

    http://camsat.com.pl/index.php?id=articles&catid=19&
    site=2&urlName=CD04-modul_telemetryczny

    ma tylko 9k6 ale polecam, używałem na ponad 500m

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2010-09-10 09:41:44
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Dziękuję za zainteresowanie
    Dostałem namiar na coś takiego:
    http://www.hoperf.com/rf_fsk/hm-tr.htm

    Wygląda obiecująco
    Co prawda zasilanie będę musiał zrealizować nieco inaczej niż w założeniach.
    EM