  • Data: 2021-09-02 17:25:51
    Temat: Re: Przeciwmgielne w deszczu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Sep 2021 17:15:54 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Dobry wzrok, po prostu. Tak samo jak dobry słuch a nie nadsłuszność czy
    > dobry węch a nie nadwęchność.

    Nadzwyczajnie dobry. Jak mi to kolega tlumaczyl - ty widzisz tramwaj,
    a widze jego numer. A sciagac to moge piec rzedow dalej.

    > Akurat od urodzenia mam dobry wzrok, jedynie teraz stałem się
    > dalekowidzem bo muszę do czytania używać okularów/niestety i od zawsze
    > uważałem mój wzrok jako standard

    Ale nie wiesz, czy nie byl ponadstandardowy.
    Co prawda nie bardzo wiem, co by musialo byc takie dobre - siatkowka o
    mniejszych "pikselach" ?

    > a w życiu spotykałem wiele osób z
    > różnymi wadami wzroku. Niektórzy w ogóle nie kwalifikowali się do

    Jak najbardziej, ale ... okulary przywracaja "normalny" wzrok, wiec
    nie rzucaj kalumni na krotkowzrocznych.

    > kierowania samochodem a i tak jeżdżą. Mój sąsiad ma "kurzą ślepotę" i
    > wieczorem nie widzi na odległość 100m jedzie wtedy powoli i nie domaga
    > się włączania przeciwmgielnych z tyłu :)

    Ale 100m to kupa drogi. Mozna ze 120 jechac bezpiecznie :-)

    Podobnie ja nigdy nie mialem problemu z dostrzezeniem samochu z
    przeciwka, wiec po co te swiatla w dzien?
    Kto nie widzial - przyznac sie :-)

    Wychodzi na to, ze pol Europy ukrywa wady wzroku :-)

    J.